REKLAMA
ZOOM NA SPÓŁKI

NK - najsilniejsza polska marka w kategorii usługi

2010-12-03 14:00
publikacja
2010-12-03 14:00
Rzeczpospolita od siedmiu lat publikuje coroczny ranking najcenniejszych polskich marek. Najwyższe miejsce w kategorii usługi zajął portal nk.pl.

- Czas gdy internet był osobną przestrzenią, którą od czasu do czasu zgłębiają internauci minął bezpowrotnie. Internet jest już stałą częścią życia większości Polaków. Cieszymy się, że największy serwis społecznościowy na rynku, platforma komunikacji dla milionów Polaków, został doceniony w rankingu Rzeczpospolitej. Szczególnie cieszy wysoka świadomość marki i postrzegana jakość - mówi Joanna Gajewska, rzecznik nk.pl.

Świadomość marki wyniosła 82 punkty (na 100 możliwych), co jest najwyższą wartością wśród laureatów. Badanie określiło wartość marki na 84 punkty, prestiż 80, postrzeganą jakość 76. Siła marki NK została oceniona na 61 punktów. Poza największym portalem społecznościowym nad Wisłą w pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się takie marki, jak: Open Finance, Expander, Sphinx, Triada, Dominium Pizza, Itaka, Coffee Heaven, Alfa Star i Lotto.

Nk.pl (dawniej nasza-klasa.pl) to serwis społecznościowy założony w 2006 roku we Wrocławiu. Portal pełni funkcje platformy komunikacji i oferuje narzędzia do utrzymywania kontaktu z innymi, jak: poczta, mikroblog, komunikator NKtalk, grupy zainteresowań czy aplikacje dedykowane telefonom komórkowym. Aktualnie NK zrzesza 14 milionów aktywnych Użytkowników.

Najwyższe miejsce w kategorii usługi zajął portal nk.pl. - Czas gdy internet był osobną przestrzenią, którą od czasu do czasu zgłębiają internauci minął bezpowrotnie. Internet jest już stałą częścią życia większości Polaków. Cieszymy się, że największy serwis społecznościowy na rynku, platforma komunikacji dla milionów Polaków, został doceniony w rankingu Rzeczpospolitej. Szczególnie cieszy wysoka świadomość marki i postrzegana jakość - mówi Joanna Gajewska, rzecznik nk.pl.

Świadomość marki wyniosła 82 punkty (na 100 możliwych), co jest najwyższą wartością wśród laureatów. Badanie określiło wartość marki na 84 punkty, prestiż 80, postrzeganą jakość 76. Siła marki NK została oceniona na 61 punktów. Poza największym portalem społecznościowym nad Wisłą w pierwszej dziesiątce rankingu znalazły się takie marki, jak: Open Finance, Expander, Sphinx, Triada, Dominium Pizza, Itaka, Coffee Heaven, Alfa Star i Lotto.

/ Nasza-Klasa.pl

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~borys
Akurat siłą nk jest tylko pozorna bo w rzeczywistości jest to kolos na glinianych nogach. Teraz kiedy na horyzoncie pojawił się gigantyczny facebook w wielkim budżetem i pomysłami nk systematycznie będzie traciła dominującą pozycję na rynku. Cóż już widać odpływ ludzi do konkurencyjnego serwisu społecznościowego a za nimi ruszą niedługo Akurat siłą nk jest tylko pozorna bo w rzeczywistości jest to kolos na glinianych nogach. Teraz kiedy na horyzoncie pojawił się gigantyczny facebook w wielkim budżetem i pomysłami nk systematycznie będzie traciła dominującą pozycję na rynku. Cóż już widać odpływ ludzi do konkurencyjnego serwisu społecznościowego a za nimi ruszą niedługo reklamodawcy. NK chcąc utrzymać dalej dobre zyski zaczyna stawiać na masowa i nieskoordynowaną reklamę co jeszcze bardziej zraża użytkowników i zachęca do przejścia do konkurencji która stara się mieć bardziej indywidualne podejście w kwestii reklamy.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki