

Przychody Grupy LPP ze sprzedaży w czerwcu 2015 roku wyniosły 461 mln zł, czyli były o około 14 proc. wyższe niż rok wcześniej - poinformowała spółka w komunikacie.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 51 proc. i była o około 8 p.p. niższa od marży zrealizowanej w czerwcu roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanej w okresie styczeń - czerwiec 2015 r. wyniosła 2.294 mln zł. Przychody te były wyższe o 8 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec czerwca wyniosła ok. 774 tys. m kw. i była większa o 15 proc. od powierzchni handlowej na koniec czerwca ubiegłego roku.
Informacja o spadających marżach negatywnie wpłynęła na notowania LPP. Spółka, która jeszcze przed godziną 14:00 zyskiwała momentami nawet 4% względem wtorkowego zamknięcia, po publikacji miesięcznego raportu wyraźnie straciła impet. Kwadrans po 14:00 za jeden walor gdańskiego potentata płacono 6700, a więc już "tylko" 0,8% więcej niż we wtorek.
PAP/ gsu/ ana/ BPL/ at/
























































