Dodatkowo MOMO SA wyposaży pracowników i klientów National Alamo w kartę paliwową MOMO umożliwiającą zakup paliwa na stacjach MOMO oraz w wybranych stacjach innych operatorów. MOMO SA uruchomi także awatara National Alamo na ekranach swoich tankomatów oraz stronie internetowej MOMO.
Porozumienie z National Alamo stanowi istotne ogniowo w realizacji strategii rozwoju naszej spółki, która przewiduje m.in. nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami w celu zapewnienia dostępu do oferowanego przez nas paliwa maksymalnie dużej grupie klientów. W naturalny sposób wpłynie to na zwiększenie przychodów naszej spółki - mówi Jacek Malec prezes zarządu MOMO SA. - Równie istotne znaczenie ma fakt, że National Alamo planuje automatyzację wynajmu samochodów oraz rozwój działalności w obrębie osiedli mieszkaniowych. Oznacza to, że oferta tej firmy zostanie skierowana do grupy docelowej, w której działa nasza spółka. Jest to bardzo pozytywne zjawisko, które przyniesie korzyści dla obu kontrahentów, których oferty uzupełniają się.
National Alamo zarządza jednym z 5 największych systemów wynajmu samochodów na świecie. Spółka prowadzi działalność operacyjną w oparciu o ponad 3 000 punktów wynajmu samochodów. W Polsce firma posiada 400 pojazdów do krótkiego najmu.
Firma MOMO SA powstała w maju 2010 roku. Debiut spółki na rynku NewConnect nastąpił 09.09.2011 roku. Model biznesowy firmy został oparty na sprzedaży paliw za pośrednictwem automatycznych stacji. W ciągu najbliższych 5 lat spółka zamierza zbudować 31 automatycznych stacji paliwowych. Oznacza to, że w ten sposób powstanie jedna z największych sieci automatycznych stacji paliwowych w Polsce.
/ badog pr
Źródło:Informacja prasowa