Od 24 maja zmiany w regulaminie Lidla. Wśród nich rozszerzenie usługi „Moje Konto Lidl”. Klienci będą mogli zarezerwować produkty online i odebrać je w sklepach stacjonarnych.


Od 24 maja w Lidlu będzie można zarezerwować produkty w ramach usługi „Moje Konto Lidl”. Wraz ze zmianą regulaminu serwisu market wprowadza rozszerzenie o nową funkcję. Sieć nie podała jeszcze, jak dokładnie będzie wyglądać rezerwowanie towarów.
- Informujemy, że ze skutkiem od dnia 24/5/2020 wejdzie w życie zmieniony regulamin usługi „Moje Konto Lidl” (...) Najważniejsze zmiany dotyczą rozszerzenia funkcjonalności „Mojego Konta Lidl” na nową usługę – serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce, który zostanie uruchomiony pod adresem rezerwuj.lidl.pl – przeczytamy w komunikacie udostępnionym przez portal Antyweb.
Strona rezerwacji nie została jeszcze uruchomiona. Rezerwacja produktów będzie prawdopodobnie dostępna dla produktów innych niż towary spożywcze, przewiduje Antyweb. Do tej pory rezerwowanie towarów było możliwe tylko w przypadku wyrobów alkoholowych dostępnych w Winnicy Lidla.
DF