Liczba klientów UPC wzrosła w 2021 roku o 44 tys. do 1.569.400 klientów, Liczba subskrypcji cyfrowych zwiększyła o blisko 80 tys. do.3 346.300 - podała spółka w komunikacie prasowym.


Baza użytkowników internetu wzrosła w 2021 roku o 60,8 tys. do poziomu 1.350.500.
Na koniec ubiegłego roku firma miała 1.397.200 użytkowników telewizji (+62,4 tys. rdr) oraz 121,3 tys. użytkowników telefonii komórkowej (+58,6 tys. rdr).
ReklamaPonadto UPC kontynuowało rozbudowę własnej sieci podłączając łącznie 68.200 gospodarstw domowych, osiągając na koniec IV kw. 2021 r. poziom 3.703.400 domostw.
Spółka podała, że wyniki te przełożyły się na 3,5 proc. wzrost przychodów rdr. (PAP Biznes)
epo/ mfm/
Źródło:PAP Biznes
























































