Licencja na korzystanie z SOR dla Inforu
The Polished Group (TPG) udzieliła Grupie Wydawniczej Infor licencji na korzystanie z internetowego Systemu Obsługi Rekrutacji SOR. Obie firmy potwierdziły także wcześniejsze ustalenia na temat wspólnej kampanii reklamowej SOR, która ma promować system wśród klientów Wydawnictwa. Kampania ma objąć portal infor.pl oraz wydawany przez Infor Przewodnik po stronach internetowych. Jej początek jest planowany na drugą połowę listopada.
"Jestem przekonana, że nasza współpraca z Inforem już wkrótce przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. TPG będzie mogło dotrzeć do klientów Wydawnictwa, które z kolei zautomatyzuje i usprawni dzięki SOR proces rekrutacji nowych pracowników" - powiedziała Anna Branica, specjalistka ds. marketingu w TPG, odpowiedzialna za promocję systemu SOR.
System Obsługi Rekrutacji SOR to oprogramowanie stworzone w oparciu o technologie internetowe. Cechą systemu jest możliwość korzystania z niego przez Internet, bez konieczności instalowania na własnym komputerze. Takie rozwiązanie obniża nie tylko koszt użytkowania systemu, ale również daje możliwość łatwego dostępu do jego nowych wersji. Wykorzystanie Internetu jako środowiska pracy SOR umożliwia również prowadzenie rekrutacji bez względu na czas i miejsce. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza dla tych przedsiębiorstw, które mają swoje oddziały rozproszone po całej Polsce, a nawet poza jej granicami, i jednocześnie chcą prowadzić spójną politykę zatrudniania nowych pracowników.
Firma The Polished Group, która stworzyła system SOR, specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych aplikacji internetowych. Oprócz SOR, firma ta stworzyła również takie produkty, jak np. serwer reklam Grendel Ad Server, czy system profilowania i rekomendacji PRESTO!.
opr. Łukasz Jonak
+ BiznesNet: Grendel nie odchodzi do lamusa
+ BiznesNet: Rekrutacja przez Sieć

























































