REKLAMA

LPP zakłada w '17 r. 11 proc. wzrostu powierzchni; podtrzymuje cel 52-53 proc. marży brutto

2017-05-17 05:56
publikacja
2017-05-17 05:56

Grupa LPP zakłada w 2017 roku wzrost powierzchni sieci sklepów o 11 proc. rdr, czyli o ok. 102,2 tys. m kw. i nakłady inwestycyjne na poziomie ok. 430 mln zł - podała spółka w raporcie kwartalnym. Wcześniej spółka zapowiadała wzrost powierzchni w tym roku o 12 proc. i CAPEX w wysokości ok. 440 mln zł. LPP podtrzymuje cel marży brutto na poziomie 52-53 proc.

Z planowanych nakładów 370 mln zł ma być przeznaczone na sklepy, a 60 mln zł na siedzibę spółki.

Wśród czynników wpływających na wyniki grupy w najbliższym czasie LPP wymienia m.in. poziom kurs PLN wobec USD i EUR, a także rubla rosyjskiego RUB oraz hrywny ukraińskiej UAH, ewentualny zakaz handlu w niedzielę oraz presję na koszty SG&A/m kw., w szczególności na koszty personelu. (PAP Biznes)

pel/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (6)

dodaj komentarz
~polak
Można tylko życzyć innym polskim firmom, żeby tak odważnie wychodziły ze swoimi produktami poza granice naszego kraju.
~autor
Nie żałują pieniędzy na powiększanie swojej powierzchni, za kilka lat już pewnie będą na każdym rynku europejskim, widać są pewni swojego i nie boją się konkurować
~leo
11 procent to naprawdę sporo. Idą po swoje.
~typowo
kibicuję takim akcjom, życzę powodzenia
~zigi
biorąc pod uwagę ile już mają sklepów to zwiększenie powierzchni o 11% to i tak ambitnie, bardzo dużo inwestują, ale w końcu zacznie się to zwracać
~sully
Obecnie podczas planowania otwarcia salonów poza Polską, kursy walut będą miały ogromne znaczenie. Jednak LPP na pewno ma dobrych strategów i wiedza co robią.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki