Grupa LPP zakłada w 2017 roku wzrost powierzchni sieci sklepów o 11 proc. rdr, czyli o ok. 102,2 tys. m kw. i nakłady inwestycyjne na poziomie ok. 430 mln zł - podała spółka w raporcie kwartalnym. Wcześniej spółka zapowiadała wzrost powierzchni w tym roku o 12 proc. i CAPEX w wysokości ok. 440 mln zł. LPP podtrzymuje cel marży brutto na poziomie 52-53 proc.
Z planowanych nakładów 370 mln zł ma być przeznaczone na sklepy, a 60 mln zł na siedzibę spółki.
Wśród czynników wpływających na wyniki grupy w najbliższym czasie LPP wymienia m.in. poziom kurs PLN wobec USD i EUR, a także rubla rosyjskiego RUB oraz hrywny ukraińskiej UAH, ewentualny zakaz handlu w niedzielę oraz presję na koszty SG&A/m kw., w szczególności na koszty personelu. (PAP Biznes)
pel/