REKLAMA

LPP notuje w III kw. wzrosty sprzedaży

2023-09-21 18:42
publikacja
2023-09-21 18:42

Grupa LPP notuje w trzecim kwartale 2023/24, czyli w okresie od 1 sierpnia tego roku, kilkunastoprocentowe dynamiki rdr sprzedaży offline i kilkuprocentowe wzrosty sprzedaży online - poinformowała grupa w prezentacji.

LPP notuje w III kw. wzrosty sprzedaży
LPP notuje w III kw. wzrosty sprzedaży
/ LPP

Z prezentacji wynika, że początek sezonu w sierpniu był mocny, a odbiór nowych kolekcji pozytywny. Jak podano, najwyższe wzrosty LFL notowano w Reserved i Mohito.

Spółka wskazała, że kolekcje Jesień/Zima zakupione były przy korzystniejszym kursie USD/PLN, pozytywny wpływ powinny dać oszczędności kosztowe.

Jak podano, celem na II półrocze jest wzrost zysku EBIT i poprawa rentowności.

LPP podało, że planowana powierzchnia sprzedaży na koniec 2023/24 w Europie Zachodniej to 84,6 tys. m kw. i 56 sklepów. Z kolei w regionie SEE grupa chce mieć 522,6 tys. m kw. i 537 sklepów.

Spółka zakłada dalszy dynamiczny rozwój marki Sinsay. Na koniec 2023/24 sieć tej marki ma liczyć 1.000 salonów, a w przyszłym roku planowane jest otwarcie kolejnych 300 salonów.

Na koniec 2023/24 grupa chce mieć 2 mln m kw. powierzchni handlowej. W kolejnych dwóch latach powierzchnia ma rosnąć o 10-15 proc. rocznie.

Sieć sprzedaży stacjonarnej grupy LPP na koniec lipca liczyła 2.141 sklepów (z czego 1.090 w Polsce) o łącznej powierzchni 1.826,7 tys. m kw. w 27 krajach. Online firma jest obecna na 34 rynkach. (PAP Biznes)

pel/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Ranking kont osobistych dla młodych – listopad 2023 r.

Ranking kont osobistych dla młodych – listopad 2023 r.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki