Grupa LPP notuje w trzecim kwartale 2023/24, czyli w okresie od 1 sierpnia tego roku, kilkunastoprocentowe dynamiki rdr sprzedaży offline i kilkuprocentowe wzrosty sprzedaży online - poinformowała grupa w prezentacji.


Z prezentacji wynika, że początek sezonu w sierpniu był mocny, a odbiór nowych kolekcji pozytywny. Jak podano, najwyższe wzrosty LFL notowano w Reserved i Mohito.
Spółka wskazała, że kolekcje Jesień/Zima zakupione były przy korzystniejszym kursie USD/PLN, pozytywny wpływ powinny dać oszczędności kosztowe.
Jak podano, celem na II półrocze jest wzrost zysku EBIT i poprawa rentowności.
LPP podało, że planowana powierzchnia sprzedaży na koniec 2023/24 w Europie Zachodniej to 84,6 tys. m kw. i 56 sklepów. Z kolei w regionie SEE grupa chce mieć 522,6 tys. m kw. i 537 sklepów.
Spółka zakłada dalszy dynamiczny rozwój marki Sinsay. Na koniec 2023/24 sieć tej marki ma liczyć 1.000 salonów, a w przyszłym roku planowane jest otwarcie kolejnych 300 salonów.
Na koniec 2023/24 grupa chce mieć 2 mln m kw. powierzchni handlowej. W kolejnych dwóch latach powierzchnia ma rosnąć o 10-15 proc. rocznie.
Sieć sprzedaży stacjonarnej grupy LPP na koniec lipca liczyła 2.141 sklepów (z czego 1.090 w Polsce) o łącznej powierzchni 1.826,7 tys. m kw. w 27 krajach. Online firma jest obecna na 34 rynkach. (PAP Biznes)
pel/ ana/