Kurs akcji United Label wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 18,7 proc. do 18,99 zł.


Do obrotu trafiło 1 mln akcji serii A oraz 275.000 akcji serii B.
United Label jest 373. spółką notowaną NewConnect oraz pierwszym debiutantem na tym rynku w 2021 roku.
🔔Zapraszamy na debiut UNITED LABEL S.A. na rynku #NewConnect👌
— GPW (@GPW_WSExchange) January 11, 2021
Transmisja uroczystość rozpocznie się 12 stycznia, o godz. 11:30 na kanale #YouTube #GPW
💻https://t.co/skxpQKtvtU@UtdLabelGames będzie 373. spółką notowaną na NewConnect oraz 1. debiutem na tym rynku w 2021 r.📊🔍 pic.twitter.com/YdZR16lmsk
United Label to firma wydająca gry wideo niezależnych producentów. Właścicielem 78,4 proc. akcji spółki jest notowane na GPW CI Games.
W lipcu 2020 r. spółka pozyskała, w ramach kampanii crowdinvestingu, 4,4 mln zł. Zgodnie z celami emisji, 35 proc. z pozyskanych środków jest wykorzystywane na dokończenie tytułów z obecnego portfolio wydawniczego, a pozostałe 65 proc. na pozyskanie i rozwijanie nowych gier.
W najbliższych miesiącach United Label wyda grę "Eldest Souls", której zakupem na Steam zainteresowanych jest ponad 90 tys. graczy (tzw. wishlist). Natomiast największą grą, która ma zostać wydawana przez United Label jest "Tails of Iron".
W lipcu 2020 roku na PC trafiła wydana przez United Label gra "Röki", a w październiku tytuł zadebiutował na Nintendo Switch. Do 6 stycznia wolumen sprzedaży na obu platformach przekroczył 33 tys. sztuk, a przychody prawie osiągnęły 1,1 mln zł. (PAP Biznes)
kuc/ ana/