Książka i gotówka to ciągle najlepsze prezenty

Na Dzień Dziecka niespodziankę przygotuje 80 proc. konsumentów. Dlatego na zabawki wydajemy 2 mld zł donosi "Rzeczpospolita".

Nawet gdy na inne kategorie konsumenci ograniczają wydatki i zaciskają pasa, to po wydatkach na najmłodszych tego nie widać. Z najnowszego badania porównywarki cenowej Ceneo wynika, że z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka prezentów nie kupi tylko 17 proc. ankietowanych.

Jak podaje firma, sprzedaż zabawek wzrasta w połowie maja niemal dwukrotnie. Dlatego zarówno w specjalistycznych sklepach z zabawkami, jak i w hipermarketach widać ogromny wzrost zainteresowania tą kategorią.

Z danych Euromonitor International wynika, że w tym roku rynek tradycyjnych zabawek wart będzie już ok. 2 mld zł, a kolejne 1,7 mld wydawane jest na gry komputerowe i wideo. Rynek w ostatnich latach wykazuje stały wzrost o kilka procent rocznie.

Więcej na http://www.rp.pl

(PAP)

tpo/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj