Kongres Sprzedaż to platforma wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami i liderami zarządzania sprzedażą.
Podczas Kongresu w 4 ścieżkach tematycznych zostaną zaprezentowane wystąpienia z zakresu obsługi klienta, zarządzania zespołem sprzedażowym, skuteczności i efektywności sprzedaży Pokażemy najnowsze pomysły i rozwiązania przedstawione w atrakcyjnej formie case study, czy interesujące panele dyskusyjne w gronie polskich i zagranicznych ekspertów.
Swoim doświadczeniem podczas sesji plenarnych podzielą się z uczestnikami m.in. Chahid Fourali (Polish National Sales Awards) oraz Cindy Barnes (Futurecurve).
Wydarzenie odbywa się pod patronatem merytorycznym Polish National Sales Awards, Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz programu Firma Przyjazna Klientowi. Sponsorem projektu został Greń Communications.
Patroni medialni: Marketing w praktyce, Brief, Radio Pin
Media wspołpracujące: Magazyn Trade Marketer Branżowe, OOH Magazine, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Salesnews, Mediarun, Bankier.pl, Prnews.pl
Informujemy, że do 15 lutego - gwarantowana 20 % zniżka na uczestnictwo! Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: www.kongressprzedaz.pl
Kontakt:
Anna Partyka
Menedżer Sprzedaży
tel. +48 22 314 14 21
anna.partyka@nowoczesnafirma.pl