RELACJA Z FORUM FINANSÓW

Konferencja warsztatowa Programmatic Advertising. Upgrade Your Marketing!

2015-10-20 15:20
publikacja
2015-10-20 15:20

Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

fot. / / Puls Biznesu
Konferencja Programmatic Advertising powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Jeżeli:

  • zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
  • szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
  • chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
  • jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
  • jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,

nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Advertising organizowanej przez „Puls Biznesu”.

Gwarantujemy:

  • Wystąpienia doświadczonych ekspertów, opiniotwórczych liderów branży marketingu
  • Praktyczne rozwiązania, które wdrożyć można w swojej pracy już następnego dnia!
  • Formułę warsztatową spotkania – każda z sesji połączona jest z częścią Q&A
  • Integrację i interakcję – stawiamy na spełnienie Państwa oczekiwań – dajemy rozwiązania, doświadczenie i wiedzę, ale również możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych
  • Tematy konferencji przygotowane w 100% na podstawie Państwa oczekiwań – to Państwo zdecydowali, jakie tematy poruszymy!

Wśród ekspertów m.in.:

  • Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google
  • Paulina Zyśk-Lisica, Kierownik Zespołu Sprzedaży Systemowej, Grupa Wirtualna Polska
  • Ewelina Ciach, Customer Engagement Solutions Professional - Customer Intelligence, Marketing Automation & Analytics
  • dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax

Szczegółowy program oraz formularz zgłoszeniowy: konferencje.pb.pl
Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń: szkolenia@pb.pl, 22 333 97 7722 333 97 77 

Źródło:Artykuł sponsorowany
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki