Z jednej strony światowy kryzys uderza w małe i średnie firmy, którym brakuje zasobów korporacyjnych graczy, z drugiej strony stwarza nowe szanse. Jak uniknąć jednego i skorzystać z drugiego? Odpowiedzi przynoszą nowe, uruchomione jesienią specjalistyczne moduły szkolenia internetowego „Zarządzanie firmą w sytuacji kryzysu”, w którym zajmujemy się strategiami antykryzysowymi, zarządzaniem finansowym w sytuacji kryzysu oraz najtrudniejszymi zagadnieniami zarządzania ludźmi.
Warto pamiętać, że światowa dekoniunktura nie musi oznaczać schematycznych zwolnień, redukcji wynagrodzeń i innych nerwowych posunięć. Może Twoja mała firma potrafi sobie świetnie radzić i osiągać cele biznesowe pomimo zamieszania na rynkach i spadku globalnego popytu? Inny moduł szkoleniowy poświęcony narzędziom prewencji i ostrzegania uczy jak rozpoznawać problemy własnej firmy i interpretować rozmaite sygnały.
Szkolenie internetowe Akademii PARP o zabezpieczaniu transakcji handlowych w nowych, specjalistycznych modułach rozwija umiejętności radzenia sobie z ryzykiem - w umowach z kontrahentami, w cenach i kursach walut oraz w transakcjach zagranicznych. Opanowanie tych modułów pomaga odróżnić, gdzie kończy się profesjonalne stosowanie opcji, a zaczyna hazard za firmowe pieniądze...
Wprowadzamy też pierwsze moduły szkolenia internetowego na temat e-biznesu. Pokazuje ono jak usprawniać i uelastyczniać firmę wykorzystując nowe technologie. Pełna wersja szkolenia zostanie uruchomiona do końca roku.
/ Aleksandra Szulencka, Akademia PARP