Czy marketing sportowy się opłaca? Dlaczego warto inwestować w sport? Czy łatwo jest przyciągnąć sponsorów do sportu w Polsce i jak to zrobić - o tym rozmawiamy w najnowszym odcinku podcastu Puls Biznesu do słuchania.
![Jak wygrać na marketingu sportowym [Podcast]](https://galeria.bankier.pl/p/1/4/2bb148c35b7254-948-568-0-0-1240-743.jpg)
![Jak wygrać na marketingu sportowym [Podcast]](https://galeria.bankier.pl/p/1/4/2bb148c35b7254-948-568-0-0-1240-743.jpg)
23 lipca to święto wszystkich kibiców - startują Igrzyska Olimpijskie w Tokio. Temat najnowszego odcinka podcastu nasunął się zatem sam - sport. Ale jako że jesteśmy w Pulsie Biznesu do słuchania, to zajęliśmy się nim od strony biznesowej. W jakiej kondycji jest polski sport, czy łatwo do niego przyciągnąć pieniądze i jak to zrobić, by wyciągnąć najwięcej.
Paweł Fajdek, nasz faworyt do olimpijskiego złota, opowiada o tym, czy ciężko jest być sportowcem i współpracować ze sponsorami.
Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki, odkrywa finansowe kulisy siatkówki.
Agata Pniewska, szefowa marketingu sportowego w PKN Orlen, tłumaczy, dlaczego koncern wydaje tyle pieniędzy na sport i jak liczy efekty.
Dariusz Miodulski, właściciel Legii Warszawa, tłumaczy czy klub to biznes i co ciąży polskim klubom piłkarskim.