Jak stworzyć osobistą markę

Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z ośmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.

O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Piotr Voelkel, Jacek Santorski, Joanna Przetakiewicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce „Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego” rozmawia Aleksandra Ślifirska.

Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.

Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.

„Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego”  to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN „Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów”.

O Autorce

Aleksandra Ślifirska, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej.

Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

 

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 4,4% I 2020
PKB rdr 3,1% IV kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,5% I 2020
Przeciętne wynagrodzenie 5 282,8 zł I 2020
Produkcja przemysłowa rdr 1,1% I 2020

Znajdź profil