Jak się wypromować na sportowych emocjach [Podcast]

Dlaczego biznesmeni inwestują w sport? Czy to się opłaca? Czy marketing sportowy działa? Jak ułożyć relacje na linii sportowiec-sponsor?

Sport to zdrowie! Ale także pieniądze i to coraz większe. Nic dziwnego, duża publiczność, a na dodatek rozemocjonowana, to idealna grupa do komunikacji marek. Dlatego co roku rosną wydatki na marketing sportowy - w Polsce w tym roku pewnie przebiją okrągły 1 mld zł. W najnowszym odcinku podcastu Puls Biznesu do słuchania sprawdzam, czy działa i co zrobić żeby zadziałał. A rozmawiam o tym z ludźmi, którzy nie tylko kochają sport, ale i wydają na niego co roku miliony.

Z Robertem Korzeniowskim, czterokrotnym mistrzem olimpijskim i szefem sportu w CCC, rozmawiam o relacjach sportowca i sponsora, a także o kolarstwie. Adam Góral, prezes Asseco Poland, opowiada o siatkówce i o tym, dlaczego nie zawsze można przeliczyć wydatek na drużynę na korzyści biznesowe. Mariusz Chłopik z PKO BP tłumaczy, dlaczego największy polski bank inwestuje miliony w ligę, która na tle Europy wypada bardzo słabo i jak zamierza na tym zarobić. Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego, opowiada, jak wydaje 800 mln zł na polski sport i dlaczego warto. Na koniec Przemysław Iwańczyk z Polsatu Sport wytłumaczy, dlaczego marketing sportowy... nie działa.

Wszystkie odcinki Pulsu Biznesu do słuchania na www.pb.pl/dosluchania i w Twojej aplikacji podcastowej (np. na Spotify lub w Lectonie).

Źródło:
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne