Jacek Komaracki, prezes Inteligo Financial Services

94% użytkowników bankowości elektronicznej zgadza się i postuluje, aby bank zapewniał im stały dostęp do ich rachunku bankowego*

Stały, zdalny dostęp do rachunku bankowego przez telefon i internet – dziś właściwie nie wyobrażamy sobie innego sposobu zarządzania swoimi pieniędzmi. A jak było jeszcze kilka lat temu?

W 2001 roku Inteligo weszło na rynek udostępniając swoim klientom od razu kompleksową ofertę bankową z obsługą przez www i telefon, natychmiastowe powiadomienia sms i bezpieczną kartę do konta.

Dla klientów Inteligo od razu stało się symbolem dostępu do banku przez internet.

Od początku stawialiśmy na rozwiązania odpowiadające stylowi życia naszych klientów: powiadomienia SMS, serwis WAP, płatności internetowe, zdalna obsługa kredytu i debetu, zakup polis ubezpieczeniowych, funduszy inwestycyjnych oraz doładowania telefonów online.

Ponieważ potrzeby naszych klientów się zmieniają, a rynek usług elektronicznych bardzo dynamicznie rozwija, w tym roku udostępniliśmy kolejne funkcjonalności, dzięki którym korzystanie z konta bankowego jest jeszcze prostsze i zabiera mniej tak dzisiaj cennego czasu.
• Serwis Mobilny Inteligo - jedyna na rynku bankowości elektronicznej lekka wersja serwisu transakcyjnego przystosowana do telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych.

To najnowsze udogodnienie przeznaczone dla wszystkich użytkowników chcących obsługiwać swoje konto przez telefony komórkowe i inne urządzenia mobilne. Użytkownicy Serwisu Mobilnego Inteligo zyskują dzięki temu kontrolę i możliwość zarządzania kontem bankowym niezależnie od miejsca pobytu - będąc na wakacjach, w podróży, czy stojąc w korku na ulicy. Przez telefon komórkowy łatwo i szybko można sprawdzić szczegóły, historię i stan rachunku bakowego, zrealizować przelew, doładować komórkę.

• Bilix - nowoczesna, dostępna tylko w Inteligo, forma regulowania płatności rachunków i faktur drogą elektroniczną.

• e-faktura za doładowania - faktury za doładowania podpisane elektronicznie certyfikatem kwalifikowanym, pobierane z serwisu transakcyjnego.

• Szyfrowanie wyciągów - wiadomości e-mail zaszyfrowane certyfikatem niekwalifikowanym.

W tym roku nawiązaliśmy również współpracę z PTC Sp. z o.o., operatorem sieci Era i rozpoczęliśmy przygotowania oferty telekomunikacyjnej jako operator wirtualny (MVNO).

Nasze rozwiązania uznawane są za inteligentne, intuicyjne, proste i przyjazne. Bo misją Inteligo jest dostarczanie klientom wygodnych i bezpiecznych rozwiązań codziennego „bankowania”. A nasi klienci są aktywni, mobilni i ze wszech miar inteligentni. Ich inteligencja nas przyciąga i skłania do ciągłych poszukiwań oraz tworzenia nowoczesnych rozwiązań w dżungli podpisu cyfrowego, szyfrowania, bankowości mobilnej.

Inteligo Financial Services S.A. jest spółką akcyjną, należącą do Grupy Kapitałowej PKO BP. IFS S.A. Dzięki maksymalnemu wykorzystaniu sprawdzonych rozwiązań i dużemu doświadczeniu zdobytemu przy obsłudze kont Inteligo, oferuje rozwiązania informatyczne umożliwiające stworzenie i uruchomienie zdalnego dostępu do rachunków bankowych w ramach spółek wchodzących w skład Grupy PKO BP, a także poza nią.

IFS jest właścicielem marki Inteligo i  zapewnia obsługę oferowanego przez PKO Bank Polski internetowego konta Inteligo. IFS stworzyła i rozwija bankowość elektroniczną dla klientów PKO BP – usługa iPKO, dla klientów Banku Pocztowego (usługa Pocztowy24) oraz KredoBanku na Ukrainie (usługa KredoDirect). Spółka prowadzi także sprzedaż online, w ramach rachunku bankowego, produktów finansowych zewnętrznych partnerów (ubezpieczenia, doładowania telefonów pre-paid, fundusze inwestycyjne PKO TFI, obligacje Skarbu Państwa, jednostki Bankowy OFE).

Inteligo Financial Services SA tworzy inteligentne rozwiązania w bankowości elektronicznej i codziennie zapewnia stały, zdalny dostęp do konta bankowego drogą elektroniczną ponad 3 milionom internautów i posiadaczy kont obsługiwanych w Grupie PKO BP, głównie klientom usługi iPKO w PKO BP i klientom konta Inteligo, prowadzonego przez PKO BP. To największa w Polsce grupa użytkowników bankowości elektronicznej, stanowiąca 25% wszystkich użytkowników.

Jacek Komaracki
Prezes Inteligo Financial Services

* na podstawie badania korzystania z bankowości elektronicznej w Polsce, zrealizowanego przez MB SMG/KRC na zlecenie Inteligo, w czerwcu 2008.
 

Źródło: Przegląd Finansowy

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 2,2% IV 2019
PKB rdr 4,7% I kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,9% III 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 057,82 zł V 2019
Produkcja przemysłowa rdr 7,7% V 2019

Znajdź profil