Intel - case study kampanii interaktywnej
Media Contacts Sp. z o.o. w porozumieniu z polskim oddziałem Intela postanowiły opracować case study dotyczący kampanii interaktywnej Intel Server, jaka prowadzona była w pierwszym półroczu tego roku. Celem projektu jest rozpowszechnienie skutecznych praktyk promocji internetowej oraz udostępnienia bardziej szczegółowych informacji na tematy związane z planowaniem i relizacją kampanii w Internecie.
"Na rynku polskim istnieje stosunkowo niewielka ilość profesjonalnie przygotowanych i przeprowadzonych kampanii zawierających elementy interaktywne, a do tego rodzaju kampanii z pewnością należy kampania wizerunkowa Intela. Istnieje bardzo niewielka liczba opracowań typu case study kampanii dostępnych dla osób, które chciałyby mieć wgląd w szczegóły związane z promowaniem firm lub produktów w polskim Internecie" - twierdzi Jacek Dzięcielak, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Media Contacts (Media Planning Group). Opracowane zostanie przygotowane do końca sierpnia i będzie dostępne wszystkim zainteresowanym.
+ Kampania wizerunkowa Intela
+ Media Contacts
+ Intel
opr. Michał Gonczarski

























































