REKLAMA

Intel - case study kampanii interaktywnej

2001-07-18 11:32
publikacja
2001-07-18 11:32

Intel - case study kampanii interaktywnej


Media Contacts Sp. z o.o. w porozumieniu z polskim oddziałem Intela postanowiły opracować case study dotyczący kampanii interaktywnej Intel Server, jaka prowadzona była w pierwszym półroczu tego roku. Celem projektu jest rozpowszechnienie skutecznych praktyk promocji internetowej oraz udostępnienia bardziej szczegółowych informacji na tematy związane z planowaniem i relizacją kampanii w Internecie.

"Na rynku polskim istnieje stosunkowo niewielka ilość profesjonalnie przygotowanych i przeprowadzonych kampanii zawierających elementy interaktywne, a do tego rodzaju kampanii z pewnością należy kampania wizerunkowa Intela. Istnieje bardzo niewielka liczba opracowań typu case study kampanii dostępnych dla osób, które chciałyby mieć wgląd w szczegóły związane z promowaniem firm lub produktów w polskim Internecie" - twierdzi Jacek Dzięcielak, Dyrektor Zarządzający polskiego oddziału Media Contacts (Media Planning Group). Opracowane zostanie przygotowane do końca sierpnia i będzie dostępne wszystkim zainteresowanym.

+ Kampania wizerunkowa Intela

+ Media Contacts
+ Intel

opr. Michał Gonczarski
Źródło:
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Nowe technologie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki