
InPost wprowadza zmiany – krótszy czas na odbiór przesyłki w tymczasowym punkcie oraz niższe ceny usługi "Szybkie Nadania".
Od 26 listopada InPost zmienia czas, w którym można odebrać przesyłkę z PaczkoPunktu (Punktu Obsługi Paczek). Klienci mają 24 godziny na odbiór zamówionej paczki, do tej pory okres magazynowanie wynosił 2 dni robocze.
Czym jest PaczkoPunkt? Oddział, który pełni rolę lokalnego magazynu, z którego zamawiających mogą odebrać przesyłkę w przypadku, gdy wybrany przez odbiorcę paczkomat jest przepełniony lub uszkodzony. Jeżeli klient nie odbierze paczki w ciągu 24 godzin, trafi ona po tym czasie do wybranego pierwotnie Paczkomatu, wyjaśnia InPost.
– Wprowadzona zmiana jest korzystna dla odbiorców, których przesyłka zostanie szybciej dostarczona do pierwotnie wybranego Paczkomatu po okresie magazynowania w PaczkoPunkcie. Nie ulega zmianie dostępny czas na odbiór przesyłek z Paczkomatu docelowego (dostępnego 24/7) – nadal wynosi 48 h – informuje InPost.
Taniej za "Szybkie Nadanie"
Od 19 listopada InPost wprowadził nowy cennik, na przesyłki wysyłane w ramach usługi "Szybkie Nadania" dla klienta detalicznego. Koszty na każdej wielkości paczki zmniejszyły się o 1 zł i wynoszą:
- gabaryt "A" (80 × 380 × 640) – 11,99 zł,
- gabaryt "B" (190 × 380 × 640) – 12,99 zł,
- gabaryt "C" (410 × 380 × 640) – 14,99 zł.
Oprócz obniżenia ceny za paczki w opcji "Szybkie Nadanie" InPost zrezygnował z dodatkowej opłaty za ubezpieczenie przesyłki do 5 tys. zł. Do 19 listopada wynosiła 1,85 zł za sztukę.
Tak to już jest z tą jesienią…ale mamy dla Was dobrą nowinę! Teraz za wysłanie paczki przez Szybkie Nadania zapłacicie już od 11.99 zł! 💪 Odwiedźcie naszą odświeżoną stronę https://t.co/Hqkit9z7Zq i wysyłajcie, ile się da! 📦😀#SzybkieNadania #InPostMobile #InPost #Paczkomaty pic.twitter.com/VP1S8WlH2A
— PaczkomatyPL (@PaczkomatyPL) November 20, 2020
DF
