ING Bank Śląski znowu z problemami technicznymi. Utrudnienia w logowaniu do bankowości internetowej

Początek tygodnia przywitał klientów ING Banku Śląskiego ponownymi problemami z logowaniem do bankowości internetowej. Czytelnicy Bankier.pl zgłaszają również podwójne zaksięgowanie dokonanych przed weekendem transakcji.

[Aktualizacja - 3.04.2017, godz. 14:30] Logowanie do serwisu Moje ING działa poprawnie, na infolinii wyłączono powiadomienie o występowaniu problemów technicznych.

Jednocześnie czytelnicy Bankier.pl informują nas o niewłaściwym stanie kont po podwójnym księgowaniu zeszłotygodniowych transakcji, do jakiego doszło w banku. Z odpowiedzi na posty klientów zgłaszających podobne przypadki w mediach społecznościowych wynika, że ING BŚ potwierdza wystąpienie problemu. Jeszcze dosłownie kilkanaście minut temu informował jedną z klientek: "Wiemy o tym i podwójne blokady będziemy ściągali na bieżąco. Przepraszamy za utrudnienia."

Poprosiliśmy biuro prasowe o szczegółowy komentarz w tej sprawie. - Błędnie naliczone transakcje przeprowadzone kartami będziemy automatycznie korygować. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z bankiem - poinformował nas Piotr Utrata, dyrektor biura prasowego ING Banku Śląskiego.

---

Pierwsze sygnały o problemach z logowaniem do bankowości internetowej ING Banku Śląskiego otrzymaliśmy od czytelników piszących na adres alert@bankier.pl jeszcze przed południem. Wtedy logowanie do systemu Moje ING udawało się, choć cały proces był wydłużony.

Po południu utrudnienia nasiliły się - mimo poprawnych danych logowania, pojawiał się komunikat o błędnej kombinacji. Innym razem zamiast linku do systemu Moje ING użytkownik od razu zostawał przekierowany do starego systemu bankowości internetowej ING Banku Śląskiego.

Po południu komunikat o problemach technicznych można było już usłyszeć również po połączeniu z infolinią.

ING Bank Śląski zmagał się z podobnymi problemami przed weekendem. Występują problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej ING Banku Śląskiego. Bank przekierowuje klientów do poprzedniej wersji systemu - pisaliśmy na łamach Bankier.pl w czwartek 30 marca.

(Bankier.pl)

Malwina Wrotniak-Chałada

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 0 (usunięty)

(wiadomość usunięta przez moderatora)

! Odpowiedz
0 8 ~Ja

Nowy system bankowości internetowej ING to kolorwe kółka i balony zamiast możliwości sprawdzenie stanu konta. Jeśli masz małą firmę to już totalna porażka bo część kont jest niewidoczna.

! Odpowiedz
0 1 ~zBIG

Jakaś chora mania przerabiania własnych serwisów ogarnęła również ING. Ikony jak jajka plus kółka, balony....
I to wszystko zamiast przejrzystości i potrzebnych funkcji.
Na jednej stronie historii zamiast 20 linii z transakcjami mieści się 9.
Strona BANKU wygląda jak strona jakiegoś Pudelka który się rozwija jak szmata do samej podłogi. Za NASZE pieniądze zatrudniają niedorozwiniętych informatyków którzy w życiu nie słyszeli i nie rozumieją znaczenia słów : przejrzystość, użyteczność , ergonomia czy funkcjonalność.
Chce się rz..... (...gać ).

A sprawę klasyfikacji moich wydatków zgłaszam do UOKiK i GIODO. Nie mam żadnego kredytu ani karty kredytowej za to dużo oszczędności. Kto upoważnił bank do klasyfikowania MOICH wydatków bez MOJEGO polecenia. Czemu to służy. Chyba tylko temu że jak ktoś zwinie moje dane z banku (co prędzej czy później i tak nastąpi) to nie będzie się musiał męczyć analizując na co ja wydaję MOJE pieniądze.
Jak będę chciał wziąć kredyt to MÓJ problem jak wykazać się zdolnością kredytową i właściwą strukturą wydatków.
Pora się zabierać z banku który w reklamie podkreśla że to MOJE pieniądze a serwisem internetowym traktuje mnie jak niedorozwoja podłączonego do FB.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 2 mhm

Alior na ekranie logowania pokazuje dziś:
„Z uwagi na problemy po stronie dostawcy zewnętrznego, obciążenia za transakcje kartowe z 01.04.2017 r. mogą być podwójnie zaksięgowane.”

Zaraził się?

! Odpowiedz
1 1 ~qwe

Alior to bank, MasterCard to pośrednik w usłudze – też może mieć awarie… Co wy robiliście w szkole, skoro nie ogarniacie „jak to działa”???

! Odpowiedz
0 1 mhm odpowiada ~qwe

To był żart, zapomniałem o emotce i oczywiście znalazł się tępaczek, który się nie zorientował...

I pisałem to jeszcze przed pojawieniem się informacji o problemach MasterCard...

! Odpowiedz
0 2 ~fana odpowiada ~qwe

a w której klasie cię uczyli, jak TO działa??

! Odpowiedz
0 9 ~asdd

Z tym systemem to tak jak z przebudową 3 maja w Rzeszowie. Była kostka brukowa kilka lat temu położona i było bardzo ładnie. Ale nie.... trzeba wszystko rozwalić i robić od nowa i wydać 7 baniek. Niektórzy mają w Polsce za dużo pieniędzy.

! Odpowiedz
0 6 ~skela

Mam konto maklerskie w ING i totalna porażka, ostatnio to już prawie codziennie wisi, nie da się zalogować, albo błąd w pobraniu danych, totalna katastrofa.

System powinien być prosty przejrzysty intuicyjny i natychmiastowo się ładować.

Mają tam jakieś błędy w kodzie bo jak wchodzę np w usługi to wisi kilka minut zanim się odwiesi.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
1 8 ~Igor30

Zmieniam bank! ING - żegnaj!

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne