Getin Bank uruchamia nowy projekt: w grudniu udostępni internetowy rachunek Getin Up z licznymi innowacjami produktowymi. Później do projektu zaangażuje placówki przejęte od DnB Nord. Nowym produktem bank rzuca wyzwanie obecnym liderom bankowości internetowej.

Getin Up to strategiczny projekt realizowany w ramach marki Getin Banku. Pierwszy etap projektu obejmuje wdrożenie bankowości internetowej oraz zaoferowanie rachunku bankowego Getin Up. W kolejnych etapach bank wykorzysta sieć placówek przejętych po DnB Nord. Przedstawiciele banku zapowiadają, że chcą postawić bardzo duży nacisk na bankowość relacyjną. Dlatego wdrażają do swojego konta większość znanych z rynku innowacji produktowych.
Jedną z innowacji będzie karta debetowa z wyświetlaczem Display Card MasterCard. To pierwszy taki produkt wdrożony do szerokiej dystrybucji na świecie. Bank w porozumieniu z T-Mobile udostępni też płatności NFC (near field communication), a dla tych, którzy nie posiadają telefonu z NFC dostępne będą naklejki zbliżeniowe. Uzupełnieniem płatności mobilnych będzie opcja skanowania kodów 2D z rachunków i faktur.
Jedną z nowości będą tzw. facebookowe przelewy, przelewy na e-mail i SMS. W ramach bankowości internetowej bank udostępni menadżera finansów. Pojawią się też narzędzia ułatwiające oszczędzanie i celowe konta oszczędnościowe. Konto będzie miało także możliwość oszczędzania na końcówkach transakcji podobnie jak mBankowy mSaver. Bank będzie dodatkowo promować aktywność klientów, płacąc na przykład za założenie lokaty.
Wejście Getinu z nową ofertą może mocno namieszać na rynku. Polski bank już niejednokrotnie pokazał, że gra agresywnie, często na pograniczu dumpingu i nie obawia się konkurencji. Dla takich graczy jak Alior Sync, może być bardzo mocną alternatywą .
Więcej szczegółów o Getin Up w serwisie PRNews.pl
Wojciech Boczoń
analityk Bankier.pl
























































