Games Operators zwróciły się koszty wytworzenia i marketingu gry "Rustler" w ciągu trzech dni sprzedaży pełnej wersji i 193 dni sprzedaży wersji early access w sklepie Steam - poinformowała spółka w komunikacie.


"Łączny koszt wytworzenia i marketingu gry nie przekroczył 1,95 mln zł. Gra jest wydawana we współpracy z Maximum Games Inc.(...)Po uwzględnieniu bezzwrotnej zaliczki należnej od wydawcy w wysokości 300 tys. USD łączny koszt wytworzenia i marketingu został zwrócony w ponad 100 proc. w ciągu 3 dni sprzedaży pełnej wersji i 193 dni sprzedaży wersji early access w sklepie Steam" - poinformował Games Operators.
Gra "Rustler" miała premierę pełnej wersji na platformie Steam oraz na platformach PS4, PS5, XBOX, Nintendo Switch 31 sierpnia 2021 r.
"Gra od czasu premiery w formule wczesnego dostępu, tj. od dnia 18 lutego 2021 została sprzedana w ilości 25 tysięcy sztuk na platformie Steam" - podano w komunikacie.
Dodano, że lista graczy nadal oczekujących na zakup gry "Rustler" na platformie Steam "outstanding wishlist" wynosi 173 tys. (PAP Biznes)
jow/ ana/






















































