Firma Euronet, do której należy największa niezależna sieć bankomatów w Polsce, zmieniła logotyp i identyfikację wizualną marki. Od dziś nowe logo można już zobaczyć na stronie internetowej operatora, a wkrótce rebranding obejmie wszystkie urządzenia firmy.


Zmianie uległa czcionka oraz kolorystyka logotypu - głęboki niebieski kolor został połączony z tzw. zielenią seaform. W napisie wykorzystano też motyw flagi. Firma tłumaczy to w ten sposób: „Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej, a także wspiera funkcjonowanie jej segmentów biznesowych. Takich jak elektroniczny transfer środków (EFT), płatności elektroniczne (epay) i przelewy pieniężne oraz platformy płatnicze (Dandelion i Ren)” – czytamy w komunikacie prasowym.


Dziś firma oficjalnie zaprezentowała nową markę na swej stronie internetowej, w social mediach oraz na nośnikach cyfrowych i trwałych. W drugiej kolejności zmieni się oznakowanie bankomatów i wpłatomatów, które planowane jest na najbliższe dwa lata.
Reklama– Opierając się na informacjach zwrotnych uzyskanych od naszych klientów oraz pracowników, podjęliśmy działania ukierunkowane na ocenę i bardziej precyzyjną definicję architektury marki Euronet – powiedział Michael J. Brown, Prezes i Dyrektor Generalny Euronet. – Wyniki wspólnej pracy pozwoliły nam na stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, która lepiej oddaje nowoczesność, zaawansowanie i doświadczenie firmy, którą staramy się budować i którą będziemy w przyszłości.
W Polsce firma Euronet dysponuje siecią około 7 tys. bankomatów i wpłatomatów. Jej pierwszy bankomat został zainstalowany w 1995 roku w warszawskim Hotelu Marriot. W ujęciu globalnym Euronet jest także dostawcą terminali POS, rozwiązań w zakresie oprogramowania kart i zajmuje się outsourcingiem w obszarze kart debetowych i kredytowych.