Eksportowe znaki zapytania: Potencjał rynku? Możliwości wsparcia eksportu?

Redakcja Warsaw Business Journal będzie poszukiwać odpowiedzi na te pytania podczas Konferencji Made in Poland, która odbędzie się 6 kwietnia 2011 r. w budynku Focus w Warszawie.

Krajowa Izba Gospodarcza oraz spółka Valkea Media SA, wydawca anglojęzycznego tygodnika biznesowego Warsaw Business Journal, podjęły nową inicjatywę na rzecz promocji polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych pod nazwą „Projekt promocji polskiego eksportu”.


Na Projekt składają się aktywne działania, służące prezentacji i promocji możliwie największej liczby polskich firm, produktów i usług na rynkach światowych, przy zachowaniu możliwie niskich, optymalnych kosztów takiej promocji. Wierzymy, że realizacja programu zaowocuje znaczącym wzrostem ilości polskich eksporterów i wartości polskiego eksportu - mówi Andrew Kureth, redaktor naczelny Warsaw Business Journal.

W ramach Projektu w I poł. kwietnia 2011 roku ukaże się publikacja Made in Poland, przygotowywana przez dziennikarzy Warsaw Business Journal, we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą oraz izbami branżowymi. Przedstawione zostaną w niej sektory o wysokim potencjale eksportowym, analizy rynku eksportu w Polsce, komentarze prawne i doradcze. Partnerem merytorycznym publikacji jest KPMG.

Wydaniu rocznika towarzyczyć będzie konferencja prasowa i seminarium tematyczne poświęcone prezentacji publikacji oraz tematyce eksportowej. Paneliści rozmawiać będą o możliwościach, zagrożeniach i wsparciu polskiego eksportu:
- Jakie są najważniejsze dylematy, wyzwania stojące przed przedsiębiorcami w 2011 roku?
- Jakie polskie branże i firmy mają szanse zostać regionalnymi liderami?
- Jakiego wsparcia ze strony rządu oczekują rodzime przedsiębiorstwa?

Powyższe pytania redakcja Warsaw Business Journal zada przedstawicielom kierownictw resortów gospodarczych, naukowcom, praktykom, reprezentantom przedsiębiorst i firm eksportowych.

Patronem medialnym wydarzenia jest Bankier.pl

Informacje dodatkowe: Natalia Rogaczewska, Warsaw Business Journal, nrogaczewska@wbj.pl, www.valkea.com; www.wbj.pl

Krajowa Izba Gospodarcza powstała w 1990 roku. Działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorców reprezentując ich interesy w kraju i za granicą. Skupia ponad 150 samorządowych izb gospodarczych.

Warsaw Business Journal Group jest liderem wśród anglojęzycznych wydawnictw biznesowych w Polsce. Wśród wydawanych tytułów znajdują się : tygodnik Warsaw Business Jorunal oraz roczniki Book of Lists, Investing in Poland, Trendbook Poland i Made in Poland (debiut na rynku w 2011 roku). Do grupy opracowywanych pozycji zaliczają się także newslettery: anglojęzyczny Poland AM, niemieckojęzyczny Polen am Morgen oraz przewodnik po rynku nieruchomościowym Real Estate Newsletter.
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne