REKLAMA

E-sklepy nie walczą z tradycyjnymi

2016-09-21 06:02
publikacja
2016-09-21 06:02
fot. dolgachov / YAY Foto

Sprzedaż online i w stacjonarnych placówkach doskonale się uzupełniają. Już niemal 40 proc. kupujących przed wizytą w sklepie sprawdza oferty w sieci.

Z badania serwisu Ceneo, do którego dotarła "Rzeczpospolita", wynika, że 36 proc. klientów sklepów stacjonarnych, zanim wybierze się na zakupy, sprawdza dostępne opcje w sieci.

Ceny i dostępność produktu sprawdzane są nie tylko na stronach e-sklepów, ale również w porównywarkach cenowych, wyszukiwarkach czy serwisach aukcyjnych. Co ciekawe, dla znikomej liczby klientów - poniżej 1 proc. wskazań - źródłem są strony internetowe producentów.

Z badania przeprowadzonego na grupie 3,5 tys. osób wynika, że największa grupa sprawdza oferty przed zakupem AGD i RTV - co drugi sięga wtedy po sieć. Nieco mniej popularne jest to w przypadku ubrań. (PAP)mkz/ mmi/

Źródło:PAP
Tematy
Załóż Konto Przekorzystne na selfie

Załóż Konto Przekorzystne na selfie

Advertisement

Komentarze (2)

dodaj komentarz
~niepelnosprawny_org
nie powiedziałbym, chocby urbanska mowila, ze zrezygnowala ze sklepów tradycyjnych na rzecz internetu :/
~abc
Co za bzdura, kto robił te badania?

Powiązane: Zakupy w sieci

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki