REKLAMA
TYDZIEŃ Z KRYPTO

Dynamika składanych wypowiedzeń umów z nc+ wyhamowała

2013-04-22 17:49
publikacja
2013-04-22 17:49

Dynamika składanych przez klientów wypowiedzeń umów z platformą nc+ wyhamowała - poinformował PAP Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy nc+. Dodał, że do tej pory wypowiedzenia złożyło ok. 150 tys. abonentów.

"Liczba odejść jest trudna do oszacowania ze względu na długi czas trwania tego procesu. Do tej pory zamiar wypowiedzenia zasygnalizowało ok. 150 tys. klientów. Jednak w tym przypadku trudno mówić o +twardym+ odejściu. My ze swej strony robimy wszystko, aby klient przeanalizował raz jeszcze naszą nową ofertę. Od kiedy wprowadziliśmy w niej zmiany, dynamika składanych wypowiedzeń zdecydowanie wyhamowała" - powiedział PAP Mierzwa.

"Wciąż liczymy na zatrzymanie klientów, którzy złożyli wypowiedzenia. Widzimy, że możliwość powrotu do poprzednich warunków umów daje już pozytywne efekty, abonenci wykorzystują ten czas na dokładniejsze poznanie oferty programowej nc+. Dodatkowo, stale pracujemy nad ofertą i w najbliższych tygodniach zaprezentujemy jej kolejne elementy" - dodał.

Platforma nc+ od marcowej premiery zmagała się z krytyką klientów i mediów związaną z cenami oferowanych pakietów oraz obsługą klienta. W połowie kwietnia spółka wprowadziła zmiany do oferty zakładające m.in. rezygnację z przymusowej migracji klientów platform "n" i Cyfry Plus na ofertę nc+.

Łączna liczba klientów połączonych platform to ok. 2,5 mln osób. Prognozy spółki zakładają zwiększenie bazy klientów do poziomu 3 mln do końca 2015 roku.

W listopadzie 2012 roku zamknięta została transakcja połączenia platform "n" i Cyfra Plus. Głównym udziałowcem platformy nc+ jest Grupa Canal Plus, która ma 51 proc. udziałów. 32 proc. udziałów ma z kolei TVN, zaś pozostałe 17 proc. posiada UPC. (PAP)

kam/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (8)

dodaj komentarz
~Macio
Fatalnego wrażenie nie da się tak łatwo wymazać z pamięci klientów, z pewnością będą rezygnowąć stopniowo tacy jak ja, którym będzie się kończyć umowa - więc radość przedwczesna. Po za tym jakość programów ciągle spada - nuda totalna (wystarczy spojrzeć na sztandarowe Discovery lub National Geographic) więc po co płacić za taki chłam.
~bez_N
panowie z bankier.pl - szanujcie się

bo krytyka spadnie również i na was ...

bez komentarza.
~juzzz_bez_N
"Dynamika składanych wypowiedzeń umów z nc+ wyhamowała"

bardzo dobre :)

ale nie tylko ja wiem dlaczego...

dlatego, ponieważ wypowiedzieli już praktycznie wszyscy i więcej się nie da :) :) :)
~sypa
Jak powiedział niewidomy myjąc tarkę - większych bzdur dawno nie czytałem. Normalnie żonglowanie statystyką. Można to będzie ocenić za miesiąc, dwa.
~M.M.
WYPOWIEDZENIE WYSŁANE 05.04.2013, potwierdzenie zwrotne 08.04.2013, sygnał wciąż nadawany nie zapłacę za kwiecień więcej jak za 5 dni, nikt się nie kwapi aby skontaktować się z klientem
~jakiii
"Od kiedy wprowadziliśmy w niej zmiany, dynamika składanych wypowiedzeń zdecydowanie wyhamowała".
TAK, TAK. WYHAMOWAŁA BO SKOŃCZYŁ SIĘ CZAS NA SKŁADANIE REZYGNACJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO ALE O TYM TO JUŻ NIE WSPOMNIAŁ I NAWET NIK NIE ZAPYTAŁ.
TAKŻE dynamika wypowiedzeń wyhamowała NIEKONIECZNIE Z POWODU NOWEJ SUPER
"Od kiedy wprowadziliśmy w niej zmiany, dynamika składanych wypowiedzeń zdecydowanie wyhamowała".
TAK, TAK. WYHAMOWAŁA BO SKOŃCZYŁ SIĘ CZAS NA SKŁADANIE REZYGNACJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO ALE O TYM TO JUŻ NIE WSPOMNIAŁ I NAWET NIK NIE ZAPYTAŁ.
TAKŻE dynamika wypowiedzeń wyhamowała NIEKONIECZNIE Z POWODU NOWEJ SUPER OFERTY. Jeśli nowa super oferta polega na tym, ze nie ma przymusowej migracji to nie jest to jakaś rewolucja w ofercie. Pakiety bez zmian, ceny bez zmian!
~leo
Termin minął 19 kwietnia dla abonentów tv Nowej Generacji , dlatego tak to w szyderczy sposób w samozachwyt popada NC+ , następna socjotechnika marketingowa stosowana , a było i jest wiele - telefony nawet z ofertą za 29 zl. , ofertą sms , informacja indywidualna na tuner TV Nowej Generacji , formularze - oddzwonimy , brak tzw. Termin minął 19 kwietnia dla abonentów tv Nowej Generacji , dlatego tak to w szyderczy sposób w samozachwyt popada NC+ , następna socjotechnika marketingowa stosowana , a było i jest wiele - telefony nawet z ofertą za 29 zl. , ofertą sms , informacja indywidualna na tuner TV Nowej Generacji , formularze - oddzwonimy , brak tzw. listów , głuche telefony , Bóg wie co jeszcze wymyślą i jakie sposoby są w planie NC+ ? . Ze względu na zamieszanie wokół NC+ i samochwalstwem reklamowym , dynamika wypowiedzeń nie spadła lecz została rozłożona w czasie po namyśle Zarządu NC+ , co wcale nie oznacza zmniejszenia strat jakie to sobie samo zafundowała nowa platforma o czym świadczą odejścia z Zarządu . Po wyczerpaniu umów , które pozostały czasowo dotrzymane a mimo wszystko okrojone brakiem gwarancji na nadawanie poszczególnych kanałów okaże się faktyczny stan wypowiedzeń . Należy dodać też drugą stronę medalu czyli abonentów Cyfry+ , którzy podobnie jak abonenci N - ki nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa w tej grze przed podjęciem ostatecznej decyzji o rezygnacji dwukrotnie droższej oferty NC+ . O takiej jaką mieli w N i Cyfrze + będą mogli pomarzyć .
~detakol
Dynamika wyhamowała,bo teraz nie ma konieczności szybkiej decyzji. Ja sama czekam do końca umowy, a mam jeszcze dobre 7 miesięcy, a wtedy, jeśli nie dostanę korzystniejszych warunków, niż te proponowane obecnie, zrezygnuję. I tak postąpi sporo abonentów, wiec nie ma czym się nc+ pocieszać.

Powiązane: Długi

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki