Deli2, spółka zależna Tower Investments, chce z kampanii crowdinwestingowej pozyskać 2 mln zł. W perspektywie 2 lat firma planuje debiut na NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.


"Dynamiczny rozwój marki Deli2 jest dowodem słusznie obranej strategii, opartej przede wszystkim na jakości oraz różnorodności oferowanych produktów. Zarówno platforma zakupowa, jak i premierowy sklep stacjonarny zostały docenione przez klientów. Nasze ambicje są znacznie większe, dlatego zdecydowaliśmy się na emisję akcji na platformie Beesfund. Stale śledzimy obowiązujące trendy oraz zachowania konsumentów i widzimy duży potencjał rynku premium w segmencie e-grocery. Naszym głównym założeniem na najbliższe dwa lata jest dotarcie z ofertą do łącznie 6 aglomeracji oraz 10 mln klientów. W perspektywie dwóch lat chcemy dołączyć do grona spółek publicznych" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Deli2 Bartosz Kazimierczuk.
Deli2 jest właścicielem delikatesów internetowych Deli2. pl, które powstały w czwartym kwartale 2020 roku. (PAP Biznes)
epo/ asa/