Corolla wprost z baśni Andersena

Agencja Emlab przygotowała dla Toyoty Motor Poland wyjątkową akcję, która promuje nową Corollę.

Akcja odbywa się w dniach 16 stycznia - 1 lutego w Zakopanem na Krupówkach, w okolicach oczka wodnego.

Grupa rzeźbiarzy przez 4 dni rzeźbiła w lodzie nowy model Toyoty Corolli. Naturalnych rozmiarów rzeźba powstała z około 100 bloków lodowych i waży 12 ton. Rzeźbiarze do wykonania lodowej Toyoty używali pił, dłut, siekierek, żelazek i palnika. Turyści przez cały czas mogli obserwować pracę rzeźbiarzy i patrzeć, jak powstaje nowa Corolla.

Dodatkowo teamy promocyjne zapraszają do namiotu Toyoty oraz informują o nowym modelu Toyoty i dniach otwartych w salonach dealerskich.

Agencja EmLab, wzorując się na japońskiej tradycji rzeźbienia w lodzie, dostosowała ją do polskich warunków.

Źródło: Wirtualne Media (kk), Toyota Motor Poland
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 2,2% IV 2019
PKB rdr 4,9% IV kw. 2018
Stopa bezrobocia 6,1% I 2019
Przeciętne wynagrodzenie 4 931,8 zł I 2019
Produkcja przemysłowa rdr 5,6% III 2019

Znajdź profil