REKLAMA

Business English

2008-10-10 08:34
publikacja
2008-10-10 08:34
Business English wydawnictwa Edgard to najnowsza publikacja dla osób chcących poznać nowoczesny język biznesu. Adresowana jest do osób, które na co dzień, w pracy i w biurze, posługują się językiem angielskim; do dyrektorów, oraz menadżerów średniego i wysokiego szczebla, a także studentów marketingu, zarządzania i ekonomii. Business English jest pomocą dla wszystkich samodzielnie uczących się języka oraz doskonałym uzupełnieniem wiedzy zdobytej w trakcie tradycyjnego kursu.

W książce zastosowano podział tematyczny wg najważniejszych zagadnień: praca, finanse, prawo międzynarodowe, zarządzanie, nowe technologie, Unia Europejska i inne. Każdy z 13 rozdziałów Business English składa się z 5 części: Reading, Listening, Writing, Vocabulary, Interesting Facts. W poszczególnych działach zamieszczono: teksty poruszające aktualne tematy, słowniczki, ćwiczenia sprawdzające umiejętność czytania (i słuchania) ze zrozumieniem, wzory dokumentów i listów z komentarzami oraz ciekawostki.

Ponadto w książce: angielsko-polski słowniczek Business English - ponad 800 najważniejszych słów i zwrotów, a także pełny zapis nagrań z części Listening. Na dołączonej do książki płycie znajduje się 60 minut wysokiej jakości nagrań tylko native speakerów

Książka przygotowuje do egzaminu LCCI (London Chamber of Commerce and Industry) English for Business. Zawiera: informacje o egzaminie, przykładowe testy do wszystkich pięciu poziomów. Tematyka oraz słownictwo odpowiadają w pełni wymaganiom egzaminacyjnym LCCI.

Więcej informacji: www.jezykiobce.pl

Edgard, www.jezykiobce.pl

Patronat medialny: Bankier.pl, Radio PiN, Angielski.edu.pl
Źródło:
Tematy
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Plan dla firm z nielimitowanym internetem i drugą kartą SIM za 0 zł. Sprawdź przez 3 miesiące za 0 zł z kodem FLEXBIZ.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki