Nie tylko dyskonty będą świętować Black Friday - oferty w tym dniu dla Polaków zaproponowały również inne branże. Tańsze loty, samochody czy aplikacje to tylko niektóre z nich.
Salony samochodowe Fiata i Abartha również dołączyły do amerykańskiego dnia rozpoczęcia bożonarodzeniowego sezonu zakupowego. Obniżki nie zwalają z nóg, ale dla osób, które wcześniej planowały zakup nowego auta, mogą być sposobem na zaoszczędzenie od 4 do 10 tysięcy złotych. Producenci zapewniają, że jednodniowe zniżki dotyczą również nowego sedana tipo, a samochody objęte promocją będą dostępne od ręki.
Oferty tanich lotów przygotowały również takie firmy jak LOT, Ryanair czy Norwegian. LOT proponuje 20 proc. zniżki na wszystkie kierunki w klasie ekonomicznej. Tanie linie Norwegian z okazji Black Friday oferują do 30 proc. zniżki na krótkodystansowe rejsy (zniżka obliczana jest od ceny biletu bez podatków i opłat). Weekend promocji czeka również na klientów Ryanaira, który obniżył ceny lotów o 20 proc., dzięki czemu z Warszawy do Paryża można polecieć już za 58 zł, a do Aten za 89 złotych w jedną stronę.
Polacy będą mogli również zaoszczędzić na płatnych wersjach niektórych aplikacji. Spotify dla osób, które po raz pierwszy będą chciały skorzystać z wersji Premium, przygotował specjalną ofertę – trzy miesiące tego pakietu otrzymają za 0,99 dol. Promocję przygotowali również twórcy Feedly – aplikacji zbierającej w jednym miejscu wszystkie artykuły z różnych stron informacyjnych. Wersja Pro tylko w tym dniu będzie tańsza o 30 proc. Natomiast osoby, które korzystają z programu antywirusowego AVG, będą mogły skorzystać z 70 proc. zniżki na wersję AVG Ultimate.
Przeczytaj także
Black Friday zagościł również u operatorów komórkowych. Orange proponuje zniżki na smartfony i tablety sięgające nawet 650 złotych (w przypadku abonamentu z telefonem Samsung Galaxy S6 edge). T-Mobile natomiast oferuje 1 zł na start również za Samsunga Galaxy S6 w ofercie Supernet T2 oraz 1 zł na start za HTC Desire 825.
Dopiero od paru lat polskie firmy zaczęły doceniać potencjał Czarnego Piątku i wzorując się na amerykańskich promocjach, proponują swoim klientom zniżki w tym dniu. Jednak w przeciwieństwie do sąsiadów z zachodu, polskie koncerny oferują raczej niewielkie promocje pod szyldem Black Friday.
Weronika Szkwarek

























































