REKLAMA
WAKACJE NA GIEŁDZIE

"Black Friday" to nie tylko internet. Sklepy stacjonarne z interesem roku

2024-12-05 04:41, akt.2024-12-05 08:10
publikacja
2024-12-05 04:41
aktualizacja
2024-12-05 08:10

Ruch w centrach handlowych wzrósł o 8,5 proc., więcej klientów widać też w dyskontach i hipermarketach. Sezon świąteczny może dać mocniejszy impuls do zakupów - podała czwartkowa "Rzeczpospolita".

"Black Friday" to nie tylko internet. Sklepy stacjonarne z interesem roku
"Black Friday" to nie tylko internet. Sklepy stacjonarne z interesem roku
fot. Lukasz Dejnarowicz / / FORUM

Jak napisała gazeta, z danych Proxi.cloud wynika, że w tzw. czarny piątek najmocniej, bo aż o 32 proc. w porównaniu z wcześniejszym piątkiem, wzrósł ruch w hipermarketach. 10-proc. wzrost frekwencji zanotowały dyskonty, zaś 8,5-proc. - centra i galerie handlowe.

"Natężenie promocji oraz ich komunikacji w mediach spowodowało, że tego dnia klienci chętniej odwiedzali galerie handlowe. Wzrost ruchu na poziomie 8,5 proc. bez wątpienia był zauważalny przez sieci handlowe operujące w galeriach. Niemniej w 2023 r. wzrost ruchu w Black Friday w stosunku do poprzedniego piątku był nieco wyższy i wynosił 10,1 proc." – powiedział cytowany przez gazetę Łukasz Pytlewski z Proxi.cloud.

"Wzmożony ruch w galeriach handlowych jest szczególnie obserwowany w okresie trzech tygodni poprzedzających święta. W stosunku do tygodnia referencyjnego - ruch w galeriach handlowych rośnie wtedy średnio o 34 proc. – dodał. (PAP)

pif/ jpn/

Źródło:PAP
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Zakupy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki