W najbliższe dni na utrudnienia w dostępie do środków i ograniczenia w płatnościach kartami muszą przygotować się klienci mBanku i Orange Finanse. Jak, co piątek redakcja Bankier.pl sprawdza, w których bankach planowane są weekendowe przerwy modernizacyjne.
Przerwę w działaniu aplikacji IKO, podobnie jak przed tygodniem, zapowiadają też PKO Bank Polski i Inteligo.
mBank i Orange Finanse: możliwe utrudnienia w płatnościach kartami
- W związku z pracami modernizacyjnymi, w nocy z 27 na 28 lutego (z soboty na niedzielę) w godzinach 2:30 - 6:30 nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu. W godzinach 02:00 - 06:30 nie zalogujesz się także na swoje konto w internecie i w aplikacji mobilnej. Dzwoniąc na infolinię, uzyskasz informacje o naszej ofercie, jednak nie zrealizujesz operacji – głosi komunikat kierowany do klientów mBanku i Orange Finanse (obsługiwanego przez mBank).
ReklamaW mBanku z utrudnieniami muszą liczyć się także klienci Private Banking oraz klienci firmowi (obszaru MSP i Korporacje). Również w ich przypadku w wyznaczonych, nocnych godzinach nie działać będą karty płatnicze. Szczegóły podawane przez bank prezentujemy poniżej:
„Przerwa dla klientów Private Banking
W godzinach 2:30
- 6:30 nie będą działały również karty dla klientów Private Banking, a
dostęp do serwisu transakcyjnego nie będzie możliwy w godzinach 02:00 – 06:30.
Centrum Telefoniczne Private Banking będzie w tym czasie działać w trybie
informacyjnym.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z dedykowanym doradcą.
Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje
W godzinach 2:30-6:30 nie będą działały także karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. Pozostałe kanały dostępu, w tym mBank CompanyNet będą działały bez zmian.”
mBank prosi jednocześnie swoich klientów o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie. Zgodnie z danymi zbieranymi przez serwis PRnews.pl, mBank i Orange Finanse obsługują łącznie ponad 5 mln klientów.
PKO BP i Inteligo: kolejna przerwa w działaniu aplikacji IKO
PKO Bank Polski oraz internetowe Inteligo zapowiadają kolejną przerwę w działalności aplikacji IKO. O podobnych utrudnieniach informowaliśmy także przed tygodniem. Transakcje dokonywane kartami PKO BP i Inteligo będą w tym czasie dokonywane bez zakłóceń.
– W związku z planowanymi pracami informatycznymi informujemy, że w sobotę 27 lutego 2016 r. od godz. 00:01 do godz. 5:00 wystąpi przerwa w działaniu aplikacji IKO, Portmonetki IKO oraz z płatności w sklepach internetowych „Płacę z IKO”. Transakcje dokonywane kartami PKO Banku Polskiego/Inteligo będą w tym czasie obsługiwane bez zakłóceń, w normalnym trybie będzie też działała bankowość elektroniczna iPKO/Inteligo i iPKO biznes – czytamy w komunikacie dostępnym na stronach PKO Banku Polskiego i Inteligo.
Katarzyna Wojewoda-Leśniewicz


























































