

W poniedziałek, 25 kwietnia, Bank Millennium wprowadził do oferty nowy rachunek - Millennium 360. Nowy produkt zastąpił oferowane do niedawna Konto 360. Rachunek jest bezpłatny, a po spełnieniu prostego warunku daje dostęp do najważniejszych usług za darmo.
Rachunek Millennium 360 jest bezwarunkowo bezpłatny. To zasadnicza zmiana w stosunku do oferowanego do niedawna Konta 360, które miało opłatę warunkową w wysokości 8 zł. Karta kosztuje 11 zł, ale opłaty można uniknąć, dokonując 5 dowolnych transakcji kartą lub Blikiem. Po wykonaniu 5 transakcji bank udostępni też wszystkie bankomaty w kraju bez opłat.
Za darmo są też przelewy elektroniczne, zlecenia stałe, polecenia zapłaty i przelewy Blik p2p. Z punktu widzenia aktywnego klienta w zasadzie niewiele się zmienia – będzie mógł korzystać z podstawowych usług za darmo, z tym że warunek wpływów zastąpiono liczbą transakcji (w przypadku karty).
Zobacz także
Nowością są usługi walutowe. Pierwszą z nich jest limit walutowy, w ramach którego klient ma możliwość dokonywania płatności w każdej walucie bez marży banku za przewalutowanie do 1 tys. zł po korzystnym kursie organizacji płatniczej. Jeśli klient będzie chciał korzystać z wyższych limitów, będzie mógł sobie aktywować Pakiet Walutowy. Jego koszt to 9,90 zł za tydzień.


Bank uzupełnił swoją aplikację mobilną o kolejne usługi. Już wcześniej program był w zasadzie „wszystkomający”, ale jak się okazuje, udało się do niego upchnąć jeszcze więcej. Bank dołączył więc do apki usługi goodie cashback, które – jak zapewnia – będą jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb klienta („hiper-personalizacja”).
- Hiperpersonalizacja to (…) ulepszenie niemal każdej interakcji z klientem, uwzględniające ofertę produktową i jednocześnie znacząco poza nią wykraczające, np. poprzez wprowadzenie szeregu przydatnych porad. Rozpoznanie potrzeb klienta odbywa się przy wykorzystaniu analityki danych, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji. Dokładnie tak zbudowaliśmy spersonalizowaną usługę Zwroty za zakupy – mówi Mariusz Gromada, Dyrektor Departamentu Wiedzy o Kliencie w Banku Millennium.
Przeczytaj także
Klient będzie mógł korzystać z tych zniżek wprost z aplikacji mobilnej banku. Wkrótce bank udostępni też klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących np. gier czy multimediów. Nowością będzie też ochrona klientów przed incydentami w internecie, czyli pakiet CyberWsparcie.


- Ze względu na skalę obecności klientów w internecie zależy nam też mocno, by czuli się bezpiecznie. Dotychczas prowadziliśmy wiele działań edukacyjnych w tym zakresie, ale chcemy zaproponować coś więcej, nową usługę CyberWsparcia dostępną w bankowości elektronicznej – mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Bank Millennium podał też garść statystyk. Wynika z nich, że ma już 2 mln klientów, którzy korzystają z aplikacji mobilnej. Z kolei z badania rynku wynika, że przynajmniej 81 proc. klientów banków korzysta z aplikacji mobilnej przynajmniej kilka razy w tygodniu. Czym natomiast kierują się użytkownicy przy wyborze konta? Dla 42 proc. respondentów najważniejszy jest brak opłat za konto, dla 41 proc. wygodna aplikacja, a dla 37 proc. zaufanie do banku.
