Nie działało logowanie do strony internetowej jednego z największych polskich banków. Klienci Santandera stracili dostęp do aplikacji biura maklerskiego po godzinie 13:00 w poniedziałek. Zgłoszenie otrzymane od naszego czytelnika udało nam się potwierdzić na infolinii banku.


Aktualizacja, godz. 16:00: zgodnie z informacjami uzyskanymi od biura prasowego Banku Santander, problemy dotyczyły klientów aplikacji biura maklerskiego Investor online/ Investor mobile. Według obsługi banku była ona niedostępna przez "nieco ponad pół godziny" i przed godziną 14:00 klienci mogli wrócić już do składania zleceń.
Jak informowaliśmy wcześniej, o godzinie 13:00 redakcja Bankier.pl otrzymała zgłoszenie od czytelnika o treści:
„Od godziny nie mogę złożyć żadnego zlecenia - po dłuższym oczekiwaniu »Wystąpił błąd krytyczny«. Dzieje się tak dość regularnie od wprowadzenie nowego systemu maklerskiego w Santander” - poinformowano nas przez formularz kontaktowy https://www.bankier.pl/alert.
Na infolinii banku otrzymaliśmy potwierdzenie, że trwa awaria i klienci nie mogą zalogować się na swoich kontach w Santanderze.
Według informacji uzyskanych przez naszą redakcję, usterka została wyeliminowana. Nie podano jej przyczyny.