Awaria MiBOA w T-Mobile, osoby z zewnątrz mogą uzyskać dostęp do cudzych bilingów i na koszt właściciela konta zasilić swój telefon.


[Aktualizacja 18:50] T-Mobile na Facebooku: "Nasi
specjaliści niezwłoczne podjęli działania naprawcze, w celu
przywrócenia pełnej funkcjonalności aplikacji. Wszystkie dane klientów
są bezpieczne. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości i w trosce o dane
klientów podjęliśmy decyzję o tymczasowym
wyłączeniu dostępu do aplikacji self-care oraz w dalszym kroku
wprowadzeniu dodatkowo konieczności logowania wyłącznie z pomocą
jednorazowych SMS-ów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności." - czytamy na oficjalnym profilu.
Firma za pośrednictwem swojego profilu na portalu społecznościowym Facebook poinformowała wcześniej, że wie już o problemie i pracuje nad jego rozwiązaniem. Nadal brak jednak szczegółów co do tego, kiedy usunięcie błędu będzie możliwe.
Od rana mobilna aplikacja MiBOA (służąca do zarządzania rachunkiem za pomocą telefonu) oraz serwis iboa.pl loguje użytkowników na konta innych osób. Osoby z zewnątrz mogą sprawdzić nasze dane, zasilić sobie telefon, sprawdzić historię transakcji czy zmienić stan usługi naszego konta – informuje serwis Niebezpiecznik.pl.
Na profilu T-Mobile Polska firma informuje, że problem został rozwiązany i można bezpiecznie logować się do aplikacji.
Przeczytaj także
Ostatnio pisaliśmy o podobnej awarii w Allegro, podczas próby logowania, serwis mieszał sesje i dawał dostęp do konta zupełnie innego użytkownika.