Awaria w T-Mobile Usługi Bankowe i Aliorze

W sobotę od godzin porannych klienci T-Mobile Usługi Bankowe skarżą się na problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej i mobilnej. Podobne problemy zgłaszają klienci Alior Banku.

Oba banki informują swoich klientów, "że z przyczyn technicznych systemy bankowości internetowej i aplikacja mobilna są aktualnie niedostępne. Trwają prace mające na celu przywrócenie ich funkcjonalności. Pełen dostęp do systemów i aplikacji zostanie przywrócony około godziny 22. Przepraszamy za niedogodności. Transakcje kartowe (płatności kartą, wypłaty z bankomatów, płatności w internecie) realizowane są bez zakłóceń."

Przypomnijmy, że usługi bankowe dla T-Mobile dostarcza właśnie Alior Bank.

O 22 banki poinformowały, że ich systemy działają już poprawnie.

(T-Mobile)

Te banki zaplanowały weekendowe przerwy

Problemy z logowaniem się do bankowości internetowej i mobilnej, brak możliwości płacenia kartą lub BLIK-iem czy zablokowana opcja wypłaty pieniędzy z bankomatu. Klienci banków muszą uzbroić się w cierpliwość - kilka z nich zaplanowało na nadchodzący weekend przerwy techniczne.

(Bankier.pl)

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 0 flecik

Pekao SA szykuje się już na fuzję z Alior Bankiem. Te częste awarie to nic innego jak testy łączonych sytemów bankowych.

! Odpowiedz
4 9 mhm

„Nie da się też zapłacić Blikiem ani kartami”
— wyobrażam sobie, że np. osoby, które właśnie opuszczają hotel i chciały zapłacić kartą, mogą być nieco poirytowane... ;)
To dobry przykład, że zawsze warto mieć karty z różnych banków (przy okazji warto też mieć obie: Visa i MasterCard); oczywiście warto mieć też jakąś rezerwową gotówkę, ale noszenie przy sobie np. tysiąca złotych (by wystarczyło np. na hotel) to jednak przesada, bo wiąże się z ryzykiem utraty tej kwoty...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl