REKLAMA

Kolejna awaria w Santander Banku. Nie działała e-bankowość

2019-12-10 11:38, akt.2019-12-10 17:57
publikacja
2019-12-10 11:38
aktualizacja
2019-12-10 17:57

Santander Bank Polska ponownie zmagał się z awarią bankowości elektronicznej. Użytkownicy nie mieli dostępu do serwisu transakcyjnego i bankowości mobilnej.

/ fot. Isabel Infantes / Reuters

9 grudnia bank miał kłopoty techniczne trwające kilka godzin. Część klientów nie miała dostępu do bankowości internetowej oraz mobilnej, nie działały również płatności BLIK. 10 grudnia Santander Bank Polska ponownie był niedostępny w sieci i na smartfonach.

Czytelnicy informowali, że strona logowania do bankowości internetowej nie wczytywała się, a aplikacja mobilna nie pozwalała na przejście etapu uwierzytelnienia. W bankowości mobilnej wyświetlany był komunikat o braku możliwości połączenia z bankiem.

/ Bankier.pl

MK

Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (2)

dodaj komentarz
jsunday
standard, ten bank nie radzi sobie z systemai informatycznymi, ktoś powinien za to ponieść odpowiedzialność

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki