Kolejna awaria w Santander Banku. Nie działała e-bankowość

Santander Bank Polska ponownie zmagał się z awarią bankowości elektronicznej. Użytkownicy nie mieli dostępu do serwisu transakcyjnego i bankowości mobilnej.

(fot. Isabel Infantes / Reuters)

9 grudnia bank miał kłopoty techniczne trwające kilka godzin. Część klientów nie miała dostępu do bankowości internetowej oraz mobilnej, nie działały również płatności BLIK. 10 grudnia Santander Bank Polska ponownie był niedostępny w sieci i na smartfonach.

Czytelnicy informowali, że strona logowania do bankowości internetowej nie wczytywała się, a aplikacja mobilna nie pozwalała na przejście etapu uwierzytelnienia. W bankowości mobilnej wyświetlany był komunikat o braku możliwości połączenia z bankiem.

(Bankier.pl)

MK

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 10 jsunday

standard, ten bank nie radzi sobie z systemai informatycznymi, ktoś powinien za to ponieść odpowiedzialność

! Odpowiedz
1 13 nonnn

precz z santanderem,

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne