Usterka wystąpiła w poniedziałek rano. Jak wyjaśniła PAP Wojciechowska, nie wszyscy klienci mają problem z zalogowaniem się do systemu; u części wszystko działa prawidłowo.
Usterkę od momentu wykrycia konsekwentnie usuwany. Przed godz. 19.00 rzecznik mBanku, Krzysztof Olszewski poinformował, że problem z dostępem do systemy transakcyjnego banku został zlikwidowany.

"Chcę zapewnić, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne, a usterka w żaden sposób nie wpłynie na stan kont" - powiedziała wcześniej przedstawicielka biura prasowego mBanku. Dodała, że karty wydane przez bank działają, więc klienci mogą nimi płacić. Można też wypłacić pieniądze z bankomatu.
Klienci banku, którzy będą mogli udokumentować straty, jakie ponieśli w konsekwencji awarii systemu, mogą zwrócić się do banku w sprawie rekompensaty. Każdy przypadek zostanie rozpatrzony indywidualnie.
mBank jest częścią BRE Banku. Nie posiada własnych oddziałów. Oferuje usługi bankowe, finansowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe. Proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Klienci mBanku mogą korzystać bez prowizji z sieci ok. 4,3 tys. bankomatów. (PAP)
her/ pad/ gma/
Źródło:PAP