REKLAMA

Awaria bankowości mobilnej PKO BP. "Utrudnienia w logowaniu"

2024-12-10 15:23, akt.2024-12-10 15:33
publikacja
2024-12-10 15:23
aktualizacja
2024-12-10 15:33

Klienci PKO Banku Polskiego nie mogą zalogować sie do aplikacji bankowości mobilnej IKO. Bank potwierdza, że występują problemy. Awaria m-bankowości nie jest pierwszym utrudnieniem dla klientów instytucji w tym tygodniu.

Awaria bankowości mobilnej PKO BP. "Utrudnienia w logowaniu"
Awaria bankowości mobilnej PKO BP. "Utrudnienia w logowaniu"
/ PKO BP

Użytkownicy największego banku na polskim rynku mają trudności z dostępem do aplikacji mobilnej. PKO Bank Polski zmaga sie z awarią, która powoduje, że logowanie do IKO (m-bankowości) nie kończy się powodzeniem. Instytucja potwierdziła występowanie problemów we wpisie na platformie X.

PKO BP wskazuje, że klienci mogą bez przeszkód korzystać z kart płatniczych oraz serwisu transakcyjnego w bankowości internetowej. Brak dostępu do m-bankowości oznacza jednak, że nie jest możliwe np. dokonanie przelewu BLIK lub opłacenie zakupów za pomocą BLIK-a.

9 grudnia największy polski bank również zmagał sie z problemami. Część użytkowników przez kilka godzin nie miała dostępu do bankowości mobilnej.

MK

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (4)

dodaj komentarz
dulipa
Hakerzy w akcji?? Chcielibysmy wiedziec
bha
Nie ma jak to bezproblemowa gotówka.
daniel_1
Bądź nowoczesny mówili....
:):)
bha
Nowocześnie uzależniony od działania systemu?.

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki