Klienci PKO Banku Polskiego nie mogą zalogować sie do aplikacji bankowości mobilnej IKO. Bank potwierdza, że występują problemy. Awaria m-bankowości nie jest pierwszym utrudnieniem dla klientów instytucji w tym tygodniu.


Użytkownicy największego banku na polskim rynku mają trudności z dostępem do aplikacji mobilnej. PKO Bank Polski zmaga sie z awarią, która powoduje, że logowanie do IKO (m-bankowości) nie kończy się powodzeniem. Instytucja potwierdziła występowanie problemów we wpisie na platformie X.
Wystepują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) December 10, 2024
PKO BP wskazuje, że klienci mogą bez przeszkód korzystać z kart płatniczych oraz serwisu transakcyjnego w bankowości internetowej. Brak dostępu do m-bankowości oznacza jednak, że nie jest możliwe np. dokonanie przelewu BLIK lub opłacenie zakupów za pomocą BLIK-a.
9 grudnia największy polski bank również zmagał sie z problemami. Część użytkowników przez kilka godzin nie miała dostępu do bankowości mobilnej.
MK