REKLAMA

Arrinera chce być jak Ferrari i Red is Bad. Wejdzie w odzież i akcesoria

2017-03-24 13:18
publikacja
2017-03-24 13:18

Arrinera idzie w ślady marek takich jak Ferrari, Lamborghini czy Porsche i wychodzi poza motoryzację. Spółka zapowiedziała rozszerzenie działalności o sprzedaż odzieży i akcesoriów poprzez sklep internetowy.

/ fot. Arrinera Automotive S.A.Facebook /

W opublikowanym dziś komunikacie zarząd Arrinery ogłosił uruchomienie sklepu pod adresem shop.arrinera.com. Z informacji dostępnych na stronach firmy wynika, że sprzedaż ruszy 30 marca 2017 r., a sprzedawana odzież pochodzić będzie z Polski. Co więcej, Arrinera za wzór bierze sobie mocne marki, zarówno te globalne, jak i lokalne.

– Działania te wpisują się w dążenie do budowy silnej polskiej marki o globalnym zasięgu. Przyjęta strategia tożsama jest z modelami stosowanymi przez innych światowych producentów branży motoryzacyjnej (Porsche Design, Ferrari, Lamborghini), dla których ta część biznesu jest istotnym źródłem przychodu, jak również wpisuje się w trend silnego rozwoju na rynku polskim, niezależnych marek związanych z fanklubami sportowymi czy subkulturami młodzieżowymi (West Coast, Red is Bad, Surge Polonia) – czytamy w komunikacie.

Arrinera chwali się także liczbą osób, które polubiły jej profil na Facebooku. Na ponad 160 000 osób, o których informuje spółka, składa się 104 548 fanów profilu Arrinera S.A. oraz 50 769 obserwujących profil Arrinera Racing. Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że przynajmniej część osób lubi oba profile prowadzone przez spółkę, co obniża rzeczywistą łączną liczbę fanów.

- W ocenie zarządu mocno rosnąca popularność marki Arrinera zarówno w Polsce, jak i Wielkiej Brytanii, która jest głównym rynkiem zbytu podstawowego produktu spółki: samochodu Arrinera Hussarya GT, pozwala optymistycznie patrzeć na szanse rozwoju tej części biznesu. W przyjętej strategii oferowana odzież i akcesoria skierowane będą głównie do fanów marki skupionych poprzez kanały społecznościowe – czytamy dalej.

Jednocześnie Arrinera uspokaja, że „nie planuje rozwoju sieci własnych sklepów stacjonarnych” (z wyłączeniem imprez okolicznościowych). Spółka prowadzi jednak rozmowy z podmiotami, które dysponują własną stacjonarną siecią sprzedaży.

- W planach Emitenta sygnowana odzież i akcesoria stanowić będą istotne znaczenie w przychodach spółki, planach marketingowych głównego produktu: samochodu Arrinera Hussarya GT, jak również wykorzystane zostaną do działań cross-selingowych innych szykowanych produktów – konkluduje Arrinera.

Dwa miesiące temu zarząd Arrinery poinformował o otrzymaniu pierwszej zaliczki na samochód arrinera hussarya GT w kwocie 53 897 funtów. Kilka dni później pojawiło się drugie zamówienie. Wcześniej polski supersamochód promował minister rozwoju Mateusz Morawiecki, który zasiadł nawet za jego kierownicą.

Michał Żuławiński

Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (66)

dodaj komentarz
~2_prawa_sukcesu
aby odnieść sukces trzeba znać 2 podstawowe prawa które decydują o sukcesie:
1. nigdy nie ujawniaj swojeje tajemnicy o sukcesie
~Ass
I to jest właśnie lewacki Bankier, ludzie którzy kupują odzież w West Coast, Red is Bad, Surge Polonia należą do subkultury.
No brawo !!!
Taką retoryką posługują się Niemieckie media w Polsce!!!
To co?
Według tego rozumowania ludzie którzy kupują Adidasa, Pumę są nazistami?
~LeonZ
Może za 50 lat, jak będą słynnym producentem samochodów. Póki co to chyba nie zrobili ani jednego oprócz pokazowego.
~nazwa
co to za nazwa arrinera? chyba jakaś niemiecka. polska nazwa musi być dumna i tradycyjna by była patrotyczna tak jak bigos, schabowy, ziemniak, kartofel, mazurek, mickiewicz, sienkiewicz, biało czerwone barwy, orzeł
~Brzęczyszczykiewicz
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz. urodzony w Chrząszczyżewoszycach, powiat Łękołody, zmarły w Mszczonowieścicach, gmina Grzmiszczosławice, powiat Trzcinogrzechotnikowo.
~pasuje
najlepiej pasuje ułańska fantazja
~za_późno
pomtysł na marketing patriotyczny dobry ale trochę spoźniony o jakieś kilka lat. pis traci w sondażach a po porażce 27:1 to już jest rawie po ptakach. no chyba, że uda się wypiosażyć obornę terytorialną w takie samochody, aby szybko uciekać przed wrogiem na ten przykład.teraz proponuję raczej jakiś marketing z brexitem,pomtysł na marketing patriotyczny dobry ale trochę spoźniony o jakieś kilka lat. pis traci w sondażach a po porażce 27:1 to już jest rawie po ptakach. no chyba, że uda się wypiosażyć obornę terytorialną w takie samochody, aby szybko uciekać przed wrogiem na ten przykład.teraz proponuję raczej jakiś marketing z brexitem, polexitem lub w drugą stronę globalizacja, unia europejska, san escobar czy coś
~biedny_investor
jak kiedyś przesanę racić na gieldzie i jak zarobię już może troszkę kaski to sobie kuię taki samochód bo jestem patriotą a taka koszulka tshirt znaczy to po ile będzie do kupienia
~melex
po co tyle hałasu i bicia piany. od 1971 roku produkowane są melexy i podijają cały świat. polska myśł techniczna i elektryczna. wuper motoryzacja. może lepiej czerpać z tradycji niż kombinować jakieś marketngowe pomysły z ksomosu
~e_traktor
melexy są super. teraz czekam jak ursus wypuści na rynek jakiś elektryczny traktor do oraania pola, ale bym sobie zaorał coś

Powiązane: Motoryzacja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki