REKLAMA

Alert Bankier.pl: Trudniej dodzwonić się na infolinię Alior Banku

2018-08-14 06:41
publikacja
2018-08-14 06:41
Bankier.pl

Czytelnicy donoszą nam o wydłużonym do kilkudziesięciu minut czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii Alior Banku. Zapytaliśmy u źródła - bank potwierdza przejściowe utrudnienia.

"Na infolinii Alior Banku czas oczekiwania na połączenie z konsultantem od ponad trzech tygodni to około 30-40 min. Jeżeli jest w ogóle możliwość połączenia, które często zostaje przerwane" - pisze do nas na alert@bankier.pl jeden z czytelników.

O wyjaśnienie sytuacji poprosiliśmy biuro prasowe Alior Banku. W przesłanym do redakcji komentarzu bank potwierdza utrudnienia, o których pisze nasz czytelnik.

"W chwili obecnej odnotowujemy zwiększoną ilość zapytań na infolinii Alior Banku. W związku z tym, czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem może być wydłużony. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji. Wszystkich klientów przepraszamy za niedogodności i zachęcamy do alternatywnych form kontaktu: poprzez wiadomość w systemie bankowości internetowej, e-mail bądź wizytę w najbliższym oddziale" - komentuje Kamila Nowak z biura prasowego Alior Banku.

/ Bankier.pl

Malwina Wrotniak

Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (3)

dodaj komentarz
tiaa
Te problemy mają od maja co najmniej … bo wcześniej nie miałem okazji tam dzwonić, ale w maju miałem potrzebę, potem na przełomie sierpnia i nawet ostatnio i jest tragedia. Tak szczerze, to mam ich już dość, bo ostatnio zdarzyło się, że czekałem ponad 20 minut na połączenie, a rozmowa z konsultantką zajęła mi Te problemy mają od maja co najmniej … bo wcześniej nie miałem okazji tam dzwonić, ale w maju miałem potrzebę, potem na przełomie sierpnia i nawet ostatnio i jest tragedia. Tak szczerze, to mam ich już dość, bo ostatnio zdarzyło się, że czekałem ponad 20 minut na połączenie, a rozmowa z konsultantką zajęła mi też 20 minut, by finalnie się rozłączyła bez słowa (proszę chwilę poczekać, muszę się skonsultować)… tragedia. Jestem już baaaardzo bliski usunięcia stamtąd konta. Dużo się zmieniło na minus przez ostatnie parę lat. Jak zakładałem tam konto z 6-7 lat temu, poziom obsługi był fenomenalny. Teraz… dno. Jedynie pracownicy w placówkach się jeszcze starają.
unified_observer
Brzmi jak masa zwolnień lub odejść z obsługi klienta a nie problemy ze zwiększoną ilością zapytań. Niby o co?
januszcebulak
Tak to jest jak się przejmuje BPH i zwalnia się pracowników z infolinii.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki