AMG otwiera nowe centrum w Affalterbach. Na powierzchni 525 metrów kwadratowych posiadacze sportowych aut ze stajni AMG, potencjalni klienci i entuzjaści mogą odnaleźć atmosferę sprzyjającą dzieleniu się swoją pasją.
Nowoczesny, stylowy budynek to doskonałe miejsce spotkań rosnącej społeczności AMG. - Chcemy, żeby AMG Private Lounge stał się dla naszych klientów miejscem odpoczynku i wymiany doświadczeń, idealnym na spędzenie najbardziej ekscytującego dnia w roku - na przykład dnia, w którym odbiorą nowego Mercedesa ze stajni AMG - mówi Ola Källenius, szef Mercedes-AMG GmbH.
- Wirtualny AMG Private Lounge działa w USA już od 2006 roku. Trzy lata później ruszył oddział dla niemieckich klientów, a jednocześnie narodziła się koncepcja stworzenia międzynarodowej społeczności AMG. Właściciele Mercedesów spod szyldu AMG chętnie dzielą się swoją pasją z innymi entuzjastami, cenią wymianę doświadczeń, bezpośredni kontakt i biorą udział w imprezach motoryzacyjnych. To wszystko mogą odnaleźć w internetowej społeczności AMG Private Lounge. Dziś tworzy ją ponad 15 tys. członków z całego świata. Otwarcie "prawdziwego" AMG Private Lounge w Affalterbach pozwala naszym klientom poznać się w unikalnej atmosferze, a jednocześnie podkreśla najwyższy standard obsługi, tak charakterystyczny dla AMG - dodaje Mario Spitzner, szef marketingu Mercedes-AMG GmbH.

Nowy, wielokondygnacyjny budynek jest bezpośrednio połączony z salonem sprzedaży AMG. Gości wita artystyczna mozaika, tworząca wizerunek legendarnego modelu 300 SEL 6.8 na legendarnym belgijskim torze Spa-Francorchamps. Miniaturowe zdjęcia przedstawiają członków społeczności AMG Private Lounge. Wnętrze wypełniają proste, minimalistyczne formy i czarno-biała kolorystyka. Skórzane meble z kontrastującymi przeszyciami przywodzą na myśl sportowe fotele AMG.

AMG Private Lounge został podzielony na kilka obszarów. W strefie motorsportu w oczy rzuca się od razu wizerunek SLS AMG GT3, ręcznie namalowany przez designerów AMG. Naprzeciwko znajduje się sekcja lifestylowa, gdzie goście mogą odprężyć się lub porozmawiać. Kącik multimedialny, wyposażony w iPady oraz konsole Playstation, służy indywidualnej rozrywce, podobnie jak biblioteczka, zaopatrzona między innymi w książki poświęcone historii i technologii AMG. Duże okna zapewniają doskonały widok na taras o powierzchni 73 metrów kwadratowych.
Obok znajduje się kawiarnia i restauracja z miejscem dla 18 gości. Menu koncentruje się na lekkich daniach z regionalnym rodowodem. Ściany obu sekcji zdobią wyjątkowe, wykonane z tkaniny obrazy przedstawiające SLS AMG na francuskim torze Paul Ricard.

