REKLAMA
WAKACJE NA GIEŁDZIE

ABC wewnętrznego PR

2014-02-24 10:32
publikacja
2014-02-24 10:32

Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach - jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.

Z jednej strony najbardziej oczywista, z drugiej zaś jej skuteczność możesprawiać trudności - komunikacja w organizacjach.Jak zsynchronizować ze sobą wewnętrzne i zewnętrzne działania, aby przyniosły oczekiwane efekty i wizerunkowo wzmacniały potencjał firmy? Te aspekty public relations wciąż budzą wątpliwości nawet u samych praktyków. - Wielu mogłoby wydawać się, że kształtowanie dialogu sprzyjającegorozwojowi firmy sprowadza się do wykonywania rutynowych czynności komunikacyjnych.Tymczasem wypracowanie satysfakcjonującego dla obu stron systemu porozumiewania się nie jest proste. O dobrych przykładach, inspiracjach z kraju i nie tylko, ale również o dylematach towarzyszących codziennej pracy piarowców będziemy mówić 24-25 kwietnia w Rzeszowie-wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.Organizatorami wydarzenia są NewslineSp. z o.o. oraz IdeoSp. z o.o.,a sponsoremgłównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.

Ponadczasowe zasady

Mnogość nowych rozwiązań, jakich dostarcza technologia, sprawiają, że potrzeba jeszcze większej uwagii przezorności, aby ich stosowanie przyniosło zamierzone rezultaty. Okazuje się, że o ile firmy doskonale komunikują się ze światem zewnętrznym, o tyle nawet dlamarek o długiej tradycji, komunikacja wewnętrzna jest często piętą achillesową. Zdaniem Bohdana PAWŁOWICZA, Członka Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędziego KER - Podstawą sensownego dialogu w firmie są nie tylko zasady marketingowe czy HR-owe. Często nieoceniony wpływ majązasady dobrego wychowania.To kluczowe, ale pomijane elementy budowania relacji. Właśnie na takie podstawy komunikacji wewnętrznej będę chciał zwrócić uwagę podczas mojegokwietniowego wystąpienia.

Polskie praktyki okiem zagranicznego eksperta

Gościem specjalnymkolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations będzie Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication. Zaprezentuje on kluczowe wnioski z rozmów, które przeprowadził z menadżerami z międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w naszym kraju. Jak zapowiedział -Skoncentruję się na tym, w którym kierunku największe globalne marki z siedzibą w Polsce prowadzą swoją strategię wewnętrznej komunikacji. Odpowiem także na pytania: czyistnieją jakieś kwestie kulturowe wywołujące konflikty oraz jakie praktyki pochodzące z innych krajów warto stosować w polskich organizacjach i firmach?


Nie warto zwlekać

Zainteresowanych udziałem w Kongresie PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej.Kolejne atrakcyjne rabaty obowiązują do końca lutego br.Szczegółowe informacje oraz program wydarzeniaznajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.plZachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

Kontakt dla mediów

dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu

e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96


 

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki