Od środy po południu Ryanair planuje kilkunastogodzinną przerwę techniczną, w czasie której pasażerowie nie będą mogli dokonać odprawy online czy kupić biletu ani przez stronę internetową, ani przez aplikację mobilną.
Irlandzki przewoźnik w oficjalnym komunikacie skierowanym do mediów poinformował o planowanej przerwie w dostępie do swojej strony internetowej i aplikacji mobilnej.
Ze względu na "aktualizację systemu", od środy 7 listopada godz. 18:00 do czwartku 8 listopada, godz. 6:00 nie będzie działała strona internetowa www.ryanair.com oraz aplikacja mobilna Ryanaira.


W związku z tym nie będzie można ani sprawdzić cen połączeń lotniczych, kupić biletu ani zarządzać swoją rezerwacją - w tym dokonać odprawy online.
Dla pasażerów planujących podróż z Ryanairem w tym tygodniu to informacja istotna o tyle, że posiadacze najtańszych biletów mają na odprawę niewiele czasu, bowiem bez wykupienia miejsca można dokonać odprawy tylko w ciągu 48 godzin poprzedzających wylot.
Biuro prasowe Ryanaira donosi, że wszyscy pasażerowie wybierający się w podróż 7 lub 8 listopada zostali już poinformowani e-mailem i SMS-em o konieczności odprawienia się z wyprzedzeniem - we wtorek 6 listopada.