Aplikacja Facebook Places, która wystartowała w listopadzie umożliwia "zameldowanie się" w miejscu, w którym obecnie się znajdujemy i informuje o tym znajomych będących w pobliżu. Nie jest to jednak kolejny gadżet, ale poważny produkt biznesowy. Facebook rozpoczął współpracę z największymi sieciami handlowymi i dystrybucyjnymi, które za pośrednictwem aplikacji będą mogły wysyłać do użytkowników informacje o swoich promocjach.
W nową kampanią mocno włączyła się firma odzieżowa GAP, która oferuje pierwszym 10 000 użytkowników, którzy dzięki facebookowej aplikacji odwiedzą lokalny sklep, darmową parę jeansów.
Tradycyjnie już kolejny raz podniesiona została kwestia ochrony prywatności użytkowników. Szefowie Facebooka zapewniają jednak, że wszystkie ich działania zgodne są z prowadzoną polityką prywatności, a wszelkie próby jej naruszania będą natychmiast blokowane.
M.S. / Bankier.pl
Na podstawie www.bbc.co.uk
Zobacz też:
» Portale społecznościowe: błogosławieństwo czy przekleństwo dla firm i ich pracowników
» "Asystent w koncie" na Facebooku
» Sklep na Facebooku już od 0zł [wideo]
» Facebookiem rządzi kobieta!
» Załóż konto osobiste
» Portale społecznościowe: błogosławieństwo czy przekleństwo dla firm i ich pracowników
» "Asystent w koncie" na Facebooku
» Sklep na Facebooku już od 0zł [wideo]
» Facebookiem rządzi kobieta!
» Załóż konto osobiste



























































