Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o kampaniach naprawczych następujących marek: Volvo, Suzuki, Opel, Ford, Mercedes. W usterkach wymienia się przepalanie bezpieczników, możliwość zatrzymania pracy pompy paliwa czy problemy z systemem eCall.
UOKiK przekazał informację o tym, że w samochodach marki Volvo, w modelach S60, V60, V60CC, S90, V90, V90CC, S90L, XC60 i XC90 (rok modelowy 2019-2020), może dojść do przepalania bezpiecznika 15A w niskociśnieniowej pompie paliwa. Usterka może doprowadzić do zatrzymania i braku możliwości uruchomienia silnika spalinowego. Na polskim rynku kampanią naprawczą objęte są 3404 pojazdy.
237 samochodów suzuki jimny również zostało wezwanych do warsztatów. W ich przypadku może dojść do zatrzymania pracy pompy paliwa i w konsekwencji niekontrolowanego zgaśnięcia silnika. Producent powiadomi listownie właścicieli, aby w ASO wymienili pompy paliwa.
Osoby posiadające ople movano B z roku modelowego 2021 powinni zgłosić się do autoryzowanych serwisów z powodu zainstalowania prawego tylnego zacisku hamulca niezgodnie ze specyfikacją. Kampanią objętych jest 483 samochodów w Polsce, które zostały wyprodukowane we Francji.
Natomiast w mercedesach w 117, 156, 176, 242, 246 (CLA, GLA, A-Klasa, B-klasa), wyprodukowanych od 30.11.2016 r. do 14.07.2017 r., może występować luz pomiędzy łożyskiem wciśniętym w otwór przegubu uniwersalnego wału kierowniczego a przegubem uniwersalnym. Jak podaje UOKiK, z biegiem czasu wada może pogłębiać się i powodować hałas oraz wpływać na pracę układu kierowniczego i prowadzić do poluzowania łożyska z przegubu uniwersalnego. Sytuacja dotyczy w Polsce 667 pojazdów. Z kolei samochodach typ117, 118, 156, 166, 167, 172, 177, 190, 205, 213, 222, 231, 238, 247, 253, 257, 290, 292 i 463 (GLA, M-Klasse/GLE/GL/GLS, SLK/SLC, A-Klasse, AMG GT, C-Klasse, E-Klasse Coupé/Cabrio, E-Klasse, S-Klasse Coupé/Cabrio, CLS, S-Klasse, SL, B-Klasse/GLA/GLB, GLC, AMG GT 4-Türer Coupé, GLE Coupé, G-Klasse), wyprodukowanych od 30.08.2016 r. do 24.07.2020 r., automatyczne i ręczne połączenie alarmowe może nie zadziałać poza zasięgiem sieci niektórych operatorów, z powodu błędu w oprogramowaniu. Z podobnego powodu wezwano do warsztatu właścicieli fordów i modeli: explorer, puma, focus, s-max, galaxy i kuga wyprodukowanych od 15 lipca 2019 roku do 12 lutego 2021 roku. W tych modelach mogą występować problemy z poprawnym działaniem systemu eCall. W tym przypadku, na polskim rynku, kampanią naprawczą objętych jest zaledwie 7 pojazdów.