Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Toyota ma nowe logo. Czym różni się od starego?

Toyota ma nowe logo. Czym różni się od starego?

Toyota to po Volkswagenie, BMW i Nissanie kolejny koncern, który postanowił zmienić logo na prostsze. Zmiany są jednak kosmetyczne i dotyczą tylko materiałów promocyjnych. Na samochodach i w salonach montowane będzie dotychczasowe logo.

Choć kształtem nowe logo Toyoty nie odbiega od dotychczasowego, straciło ono trójwymiarowość oraz efekt podświetlenia. Nowy znak będzie dwuwymiarowy oraz pozbawiony widniejącego pod nim napisu „Toyota”. Jak tłumaczą przedstawiciele Toyoty, to chęć dostosowania znaku do współczesnych, cyfrowych czasów. Podobną argumentację słyszeliśmy zresztą, gdy znak firmowy zmieniał Volkswagen i BMW.

Nowe logo pojawiło się już na stronie internetowej koncernu. W najbliższym czasie będzie widniało także na oficjalnych dokumentach i materiałach promocyjnych. Na autach montowane będzie dotychczasowe logo. Zmiany nie dotkną także salonów samochodowych. Według przewidywań przedstawicieli Toyoty, może się to zmienić dopiero w 2025 r.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy logo zmienił także wspomniany już Volkswagen, który także zrezygnował z trójwymiarowości i efektu podświetlenia dla prostszych kształtów oraz BMW, którego dotychczasowe czarne tło zostało zastąpione przezroczystym. Z nowego – prostszego i skrojonego na cyfrowe czasy znaku korzysta już także Nissan.

Marki Tematy
Komentarze
Toyota ma nowe logo. Czym różni się od starego?
Marcin Kaźmierczak
Podziel się