Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

BMW zmieniło logo na przezroczyste

BMW zmieniło logo na przezroczyste

Pixabay

Po raz pierwszy od 23 lat BMW zmieniło swoje logo. Znak stracił trójwymiarowy efekt. Używany od początku istnienia marki czarny kolor został zastąpiony przezroczystym tłem.

Nowe, szóste już logo w historii BMW, nadal ma biało-niebieskie barwy wywodzące się z flagi Bawarii, skąd pochodzi koncern. Szachownica otoczona została białym pierścieniem. Zniknął wypełniający je czarny kolor. Ten będzie zależał od koloru karoserii, na jakiej logo zostanie zamontowane, ponieważ w zamyśle, ma być przezroczyste. W podstawowym wariancie zastosowano szare tło.

Pierwszym autem, na którym zastosowano nowy emblemat, był zaprezentowany na początku tygodnia prototyp elektrycznego bmw concept i4, który do salonów ma trafić w 2021 r. Samochód ma mieć 600 km zasięgu, a pod maską aż 530 KM, dzięki którym do 100 km/h rozpędzi się w ok. 4 sek.


Jak tłumaczą przedstawiciele bawarskiego koncernu, dzięki zmianie firma ma być postrzegana jako bardziej otwarta i lepiej trafiać do młodszych klientów.

BMW nie jest pierwszym koncernem, który rezygnuje z trójwymiarowego logo na rzecz znacznie prostszego znaku. We wrześniu nowy emblemat zaprezentował Volkswagen.

Marki Tematy
Komentarze
BMW zmieniło logo na przezroczyste
Marcin Kaźmierczak
Podziel się