W czwartkowy poranek klienci mBanku mierzyli się z awarią serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej. Utrudnienia dotyczyły także płatności Blik. Około godziny 9:30 bank poinformował, że wszystkie usługi powinny działać poprawnie.


"Aplikacja mBanku oraz bankowość elektroniczna padła", "Nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej mBanku ani przez stronę internetową", "Przy próbie logowania do mBanku wyświetla komunikat, że nie można się zalogować. Zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikację mobilną" – informowali czytelnicy Bankier.pl w przesyłanych wiadomościach. Również w mediach społecznościowych klienci mBanku wskazywali na kłopoty z korzystaniem z bankowości elektronicznej: "Nie działa aplikacja mobilna mBanku, nie mogę skorzystać z profilu zaufanego".
Kilka minut po godzinie 8:00 w czwartek (9 czerwca) na adres alert@bankier.pl zaczęły spływać pierwsze wiadomości od czytelników dotyczące problemów z zalogowaniem się do bankowości elektronicznej.


Czytelnicy w przesyłanych wiadomościach wskazywali, że początkowo przy próbie logowania pokazywała się informacja o zmianie przypisanego konta, nieco później zalogowanie dochodziło do skutku, ale pojawiał się następujący komunikat:
"Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Prosimy spróbować ponownie. Jeśli błąd się powtórzy prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej" – mogliśmy przeczytać w informacji na stronie internetowej mBanku podczas próby logowania do systemu.
Możecie mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej.
— mBank (@mBankpl) June 9, 2022
Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość. pic.twitter.com/gqY9i6pYOK
"Możesz mieć problem z logowaniem do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Obecnie nasz serwis i aplikacja bankowa działają wolniej. Możecie też mieć problem z płatnościami Blik" – podało biuro prasowe mBanku.
Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym mBanku. Około godziny 9:30 Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, poinformował, że awaria została usunięta, a wszystkie usługi działają poprawnie. "Przepraszamy naszych klientów za utrudnienia" – dodał.
DF