
Do konkursu po raz kolejny zgłosiło się kilkadziesiąt kobiet sukcesu, właścicielek firm, dyrektorek zarządzających oraz pań pełniących inne kluczowe role w przedsiębiorstwach. W pierwszym etapie, firma audytorska Dun&Bradstreet - partner programu - dokonała weryfikacji zgłoszeń pod kątem wskaźników finansowych i wybrała dziesięć najlepszych kobiet w biznesie.
Wśród finalistek znalazły się zarówno właścicielki firm jak i panie zarządzające przedsiębiorstwami:
Kalina Ben Sira, La Perla
Jolanta Budzowska, Budzowska Fiutowski i Partnerzy, Radcy Prawni
Magdalena Czaja, San Markos
Justyna Garstecka, Motherhood
Izabela Makosz, Time for Wax
Beata Mońka, Young & Rubicam
Anna Sieńko, IBM Polska
Izabela Szymczak, Hair Lab Klinika Włosów Izabela Szymczak
Ewelina Stobiecka, e/n/w/c Rechtsanwalte E. Stobiecka - Kancelaria Prawna Sp. z o.o.
Ewa Trzepla, Centrum Medyczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
Bizneswoman roku 2009 zostanie wyłoniona w głosowaniu Jury, w składzie:
Dr Irena Eris – założycielka Laboratorium Dr Irena Eris, Henryka Bochniarz – prezydent Konfederacji Pracodawców Polskich „Lewiatan”, Grażyna Piotrowska-Oliwa - wiceprezydent Konfederacji Pracodawców Polskich, Beata Jarosz - członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych, Małgorzata Żak – prezes Fundacji Polsat, Dr Ewa Rumińska-Zimny, ekspert ONZ ds. Gender and Economy, Adam Szejnfeld – były minister gospodarki, Przemysław Gdański – członek zarządu BRE Banku, Dariusz Grzywaczewski – prezes zarządu Radia PiN
Nagroda publiczności przyznana będzie na podstawie głosowania internautów, które zostanie uruchomione w poniedziałek 8 listopada na stronie www.radiopin.pl/bizneswoman
24 listopada, na uroczystej gali, poznamy nazwisko laureatki konkursu, a także bizneswoman, która zdobyła nagrodę internautów.
Konkurs Sukces Pisany Szminką – Bizneswoman Roku 2009 organizowany jest przez Radio PiN i BRE Bank. Jego celem jest wyróżnianie przedsiębiorczych i kreatywnych jednostek, promocję przedsiębiorczości kobiet, ukazywanie kobiecych autorytetów oraz jednostek wspierających rozwój przedsiębiorczości kobiet w Polsce.
Kandydatki oceniane będą na podstawie osiągnięć (zrealizowanych projektów, innowacyjnych rozwiązań, wykorzystanych szans rynkowych i wyników finansowych). Zadaniem tak dobranych kryteriów jest weryfikacja kandydatek pod kątem: stopnia przedsiębiorczości, kreatywności, innowacyjności oraz społecznego zaangażowania reprezentowanych podmiotów.
Patroni medialni: TV Biznes, Puls Biznesu, Thinktank, Brief, Bankier.pl, Elle, kobiety.pl,
